⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.6
510 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
510 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 509 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
173
72
58
62
144
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 509 verifiserte omtaler på Bytt.no

Defekt sim

Omtale av  Sofia

Fikk defekt sim og har gått uten sim i mange dager. Får ingen hjelp og arrogant kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:16

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se direkte på saken din og finne en løsning. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning.

Omtale av  Einar H

Elendig dekning. Det er lovet full mobildekning i omtalen, men det stemmer ikke.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:11

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi benytter oss av dekningskartet til Telia, https://www.telia.no/nett/dekning/ , steder hvor det er bebodd skal det være god dekning, men det vil så klart være avvik. Ønsker deg en god dag:) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ufattelig dårlig dekning og mobildata

Omtale av  Amanda

Dekning og mobildata detter vekk hele tiden. Må skru av og på mobilen flere gonger for dag for å få tilbake både dekning og mobildata. Helt forferdelig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 15:39

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan feilsøke her, eller se ditt kundeforhold, anbefales det at du tar kontakt med oss. Du kan også sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Elendig kundeservice!

Omtale av  Dagmar

Var greit så lenge det fungerte, men katastrofe når simkortet ikke fungerte. Dette skjedde før overgang til Telia. - Problemet var kundeservice. Tafatte konsulenter som ikke visste hvordan de skulle håndtere det og heller ikke tok ansvar for å få problemet løst. Alle kan ikke vite alt om hvordan problemer skal løses, men det går an å ta saken alvorlig, undersøke og høre med andre, og komme tilbake til kunden med løsning. Den siste konsulenten skulle sende meg elektronisk simkort per e-post, men jeg mottok ingen e-post til tross for at adressen ble både dobbeltsjekket og trippelsjekket. Merkelig at kundeservice ikke har rutiner for hvordan man skal behandle så alvorlige problemer. Har ikke Fjorkraft noe system for konsulentene til å ta saker videre, ingen linjer oppover i systemet, eller til teknisk avdeling?? Har konsulentene ingen veiledere å gå til?? - Det overrasker meg at ledelsen ikke er mer interessert i hvordan kundeservice fungerer og hvilke rutiner de har. Jeg ble stående helt uten telefonforbindelse med omverdenen da simkortet sluttet helt å fungere og ikke lot seg restarte. Og, det var det tilsynelatende ingen i Fjordkraft som brydde seg om. Skrev meldinger fra min laptop til Fjordkraft gjennom nettsidene, men dagene gikk, og meldingene har jeg aldri fått noe svar på. Underlig at Fjordkraft tar så lett på alvorlige problem som kunden opplever. Det hjelper ikke med billig abonnement når man ikke kan ringe til noen, og ingen kan ringe meg. I vår tid er vi helt avhengig av mobilen. Det går rett og slett ikke å ha en slik leverandør av tjenester uansett hvor billig det er. Dette var selvfølgelig slutten på mitt kundeforhold. Anbefaler ingen å bruke Fjordkraft. Fjordkraft er ikke seriøse. - Jeg antar at ledelsen ikke leser denne meldingen heller.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med oss og kundeservice. Vi sitter likevel pris på at du tar deg tid til å skrive til oss ettersom vi alltid jobber med å bli bedre. Vi kan ikke se enkelt saker her, men ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Overgang til Telia mislykkes, svært skuffet.

Omtale av  Jozef J. L

Da jeg ble automatisk byttet over til Fjordkraft Mobil fra Skymobil ble det automatisk selektert post faktura, som koster 59kr. Det valgte jeg ikke for selv, og kostet unødvendig papir og penger. Og nå begynner de plutselig å bytte til Telia fra Telenor; jeg mottok ikke noe ny kort, og fikk plutselig og melding at jeg må ringe de om jeg har ikke mottat. Men alle linjer sitter full, og inlogging på nettstedet funker ikke, da de mener jeg er ikke oversatt til Fjordkraft Mobil endå.. Dermed har det plutselig blitt umulig å kontaktere de, og er de stort risiko for at jeg sittter uten mobildekkning i det hele tatt. I tillegg skjer det av og til at jeg mistet dekkningen da jeg reiste over grensene, mens utenlandske simkort funket jo bra hele tiden. Det samme har skjeg noen ganger og i Norge selv, uten forklaring, noe som trengte å gjennoppstarte mobilen/avkoble SIM-kort. Det er bra at jeg beholdet en utenlandsk kort da jeg migrerte til Norge for 2 år siden, ellers ville jeg vært uten kontakteringsmuligheter i det hele tatt! Heldigvis skal jeg ha ny kort fra et annen sellskap snart. Fjordkraft Mobil fortjener absolutt ikke noe tillit fra meg lengre.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:36

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her. Før kundene fra Skymobil ble overført til Fjordkraft mobil ble det sendt ut informasjon fra oss og skymobil til kundene. Det samme gjelder i overgangen fra Telenor dekning til Telia, kundene er informert i forveien. Når det kommer til direkte spørsmål angående saken din så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Byttet fra Telenor til telia dekning

Omtale av  Jarle

De byttet fra telenor til telia dekning, Dermed ble det ubrukelig hvor jeg bor.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at noen steder vil Telenor være bedre, mens andre steder vil Telia være bedre. Trist å lese at Telia ikke fungerte bra oss deg. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ingen mulighet for WiFi-tale om en del huller i dekningen i forhold til når vi hadde Telenor.

Omtale av  Carl

Tidligere nettleverandør, Telenor, leverte dekning der vi fartet rundt og beveget oss ute i terrenget. Det har nå endret seg en del. Vi opplever at mobilnett-signalene forsvinner en del oftere nå med Telia. Og så leverer hvistnok ikke Telia WiFi-tale i Norge. Så Telia som mobiloperatør er vi ikke tjent med. Så vi kommer til å flytte våre 5 telefoner over til noen med Telenordekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:57

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia leverer WIFI talei Norge, men ikke offshore. Om du ønsker å benytte deg av wifi tale som vanlig i Norge er det fult mulig med Telia. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil har 509 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR