Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte et abonnement som jeg ikke brukte så etter noen måneder sendte jeg en skriftlig oppsigelse med mitt kundenummer. Etter deres avtalevilkår hadde de 2 uker oppsigelse med eneste krav at du fikk oppsigelsen fram til Fjordkraft mobil. De svarer dagen etter med spørmål hvilket nummer det gjaldt. Hvor jeg svarer: det eneste nummeret jeg har hos dem. De svare neste dag med flere spørsmål som jeg ikke svarer på da jeg reiser utenlands. De fortsetter å trekke meg via autogiro i et par måneder. Etter 3 måneder tar jeg kontakt med kundeservice som da stopper neste trekk men påstår abonnementet ikke var oppsagt. De mener jeg ikke har sendt en fullstendig oppsigelse og svarer arrogant og avvisende i et par måneder. Jeg sender en klage som jeg får til svar at de skal sjekke ut og gi meg tilbakemelding innen en uke. Mer hører jeg ikke fra dem. Jeg tar saken til brukerklagenemda hvor jeg for første gang blir kontaktet av Fjordkraft hvor de faktisk kommuniserer!!! Etter det legger de seg helt flate og tilbakebetaler det som er urettmessig trukket fra min konto + en liten kompensasjon. Min oppfatning er at de bevist ikke stoppet abonnementet og bevist nektet tilbakebetale men la seg langflate når saken ble løftet til brukerklagenemda. Dette synes jeg blir en alt for enkel måte å slippe unna.
Hei Knut. Vi beklager på det sterkeste vår mangelfulle håndtering i denne saken. Dette skulle vært ordnet opp i straks, men her har det vært flere uheldige omstendigheter internt som gjør at vi ikke har løst saken på en tilfredsstillende måte. Jeg kan forsikre deg om at dette ikke har vært en bevisst strategi fra vår side. Vi er glade for at vi kom til en minnelig løsning og avslutning med deg i brukerklagenemnda. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dyrt for meg å ringe til sverige, noe jeg gjør mye.
Hei Lindalur, og takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at vi ikke har telefoni innad i Norden inkludert i våre mobilabonnement. Jeg skal videreformidle ønsket ditt, og ønsker deg en ellers fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Rask og svare. Dyktige konsulenter. Har peiling på hvordan de behandler kunder.
Hei Øyvind. Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen, det setter vi veldig pris på! Ønsker deg en god helg :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ikke mye å si. Har hatt lite problemer og bruk av data her passet godt. Eneste problem er at jeg ikke lenger er strømkunde og derfor ikke dra nytte av den fordelen.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Lene! Vi setter veldig pris på at du tok deg til til å legge igjen en anmeldelse av oss. Det stemmer at våre laveste priser er for våre strømkunder. Vi endrer ikke prisen med en gang hvis man bytter til et annet selskap, men det vil skje på sikt. Jeg vil gjerne tipse deg om at våre strømavtaler har Prismatch - du kan lese mer om dette på https://www.fjordkraft.no/privat/prismatch/. Kanskje trenger du ikke å forlate oss likevel? :) Ønsker deg en fortsatt god uke! MEd vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft bruker Telenors nett. Dekningen er god. Det er raskt svar på telefon til kundeservice, med unntak av når trafikken er stor. Da kan en legge igjen telefonnummeret og bli oppringt. Ventetiden når det er stor trafikk er 15, maks 25 minutter. Jeg har har alltid mottatt god service hos kundeservice! Jeg vil anbefale både kraft og mobil fra Fjordkraft! Dekningen er god, med unntak av ved Skinnarbu, der Telia har best dekning.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jorunn! Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en strålende helg :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til Fjordkraft Mobil for 2 måneder siden, når jeg kom fra ice, det beste er dekning, helt suveren. Ønsker at de får eSim!
Hei Anonym, og tusen takk for tilbakemeldingen! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vi vet at eSim er noe mange ønsker seg, og vi kommer til å tilby dette så snart vi får sjansen. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft har telenordekning og er Norges billigste selskap. Betaler 119 kr. pr mnd. for 1gb.
Mange takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen, Atle! Ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft