Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ringe billig i skandinavia

Omtale av  Lindalur

Dyrt for meg å ringe til sverige, noe jeg gjør mye.

Svar fra Fjordkraft Mobil
19.11.2019 09:32

Hei Lindalur, og takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at vi ikke har telefoni innad i Norden inkludert i våre mobilabonnement. Jeg skal videreformidle ønsket ditt, og ønsker deg en ellers fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Øyvind

Rask og svare. Dyktige konsulenter. Har peiling på hvordan de behandler kunder.

Svar fra Fjordkraft Mobil
17.11.2019 21:03

Hei Øyvind. Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen, det setter vi veldig pris på! Ønsker deg en god helg :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Alt som det skal

Omtale av  Lene

Ikke mye å si. Har hatt lite problemer og bruk av data her passet godt. Eneste problem er at jeg ikke lenger er strømkunde og derfor ikke dra nytte av den fordelen.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.11.2019 13:25

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Lene! Vi setter veldig pris på at du tok deg til til å legge igjen en anmeldelse av oss. Det stemmer at våre laveste priser er for våre strømkunder. Vi endrer ikke prisen med en gang hvis man bytter til et annet selskap, men det vil skje på sikt. Jeg vil gjerne tipse deg om at våre strømavtaler har Prismatch - du kan lese mer om dette på https://www.fjordkraft.no/privat/prismatch/. Kanskje trenger du ikke å forlate oss likevel? :) Ønsker deg en fortsatt god uke! MEd vennlig hilsen Fjordkraft

Mine erfaringer med Fjordkraft Mobil.

Omtale av  Jorunn

Fjordkraft bruker Telenors nett. Dekningen er god. Det er raskt svar på telefon til kundeservice, med unntak av når trafikken er stor. Da kan en legge igjen telefonnummeret og bli oppringt. Ventetiden når det er stor trafikk er 15, maks 25 minutter. Jeg har har alltid mottatt god service hos kundeservice! Jeg vil anbefale både kraft og mobil fra Fjordkraft! Dekningen er god, med unntak av ved Skinnarbu, der Telia har best dekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
18.10.2019 14:32

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jorunn! Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en strålende helg :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Utrolig bra

Omtale av  Anonym

Jeg byttet til Fjordkraft Mobil for 2 måneder siden, når jeg kom fra ice, det beste er dekning, helt suveren. Ønsker at de får eSim!

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.10.2019 13:14

Hei Anonym, og tusen takk for tilbakemeldingen! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vi vet at eSim er noe mange ønsker seg, og vi kommer til å tilby dette så snart vi får sjansen. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fjordkraft har telenordekning og er Norges billigste selskap.

Omtale av  Atle

Fjordkraft har telenordekning og er Norges billigste selskap. Betaler 119 kr. pr mnd. for 1gb.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.10.2019 11:06

Mange takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen, Atle! Ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårligste opplevelsen jeg noensinne har hatt.

Omtale av  Fabian

Bestilte Fjordkraft ung med 10GB data fordi de hadde en svært god pris og "full telenordekning". Dette var i forbindelse med at jeg hadde byttet jobb og min tidligere jobb hadde betalt for telefonbruken min frem til nå, så da jeg prøvde å bestille abonnement hos fjordkraft begynte fa#%nskapen å rulle. Først måtte jeg sette i gang et eierskifte slik at jeg fikk beholde telefonnummeret mitt, greit nok. Men når det var gjort hadde ikke kundebehandler jeg snakket med klart å loggføre dette så ingenting skjedde og jeg ble bedt om å utføre eierskifte når jeg kontaktet de 2 dager senere. Javel, det har jeg jo allerede gjort? Min tidligere arbeidsgiver har sendt fullmakt og hele pakka? Nei det har du ikke. Okei da gjør jeg det igjen da, dette ble selvfølgelig heller ikke registrert av kundebehandler. 5(!!!) ganger ble jeg bedt om å gjøre dette av forskjellige kundebehandlere som alle sa "det står ikke loggført her at det har blitt gjort". Ingen av disse kundebehandlerne har klart å gjøre jobben sin??? Jeg endte opp med å gå 1 uke i ny jobb UTEN hverken telefon eller internett, noe som ikke var spesielt populært hos min nye sjef. Til slutt måtte kjæresten min fysisk dra til Lysaker og trappe opp på kontorene deres, noe som var avklart med kundebehandler dagen før, og kreve å få simkortet i hånden slik at jeg slapp å gå lenger uten telefon på jobben. Da hun møtte opp var det selvfølgelig INGEN som hadde fått den beskjeden og hun måtte diskutere i over 30 min før fjordkraft opprettholdt avtalen sin. Så, jeg fikk simkortet 4. Oktober, det skulle aktiveres klokken 1130, men det ble ikke gjort før ENDA en samtale med kundeservice klokken 1630!!! Og nå i dag, LØRDAG 5. OKTOBER, jeg har hatt simkortet i telefonen i UNDER ETT DØGN og det har kun vært aktivt i bilen fra jobb og hjem hvor jeg da koblet telefonen til wifi, FÅR JEG EN SMS OM AT DATAEN MIN ER BRUKT OPP OG HASTIGHETEN BLIR STRUPET??? Jeg har 10 GIGABYTE inkludert og brukt kanskje 30 MEGABYTE. Fjordkraft er den absolutt mest elendige drittopplevelsen jeg noensinne har hatt. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg milevis unna denne de folka her, takk GUD for at de ikke har bindingstid.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.10.2019 13:13

Hei Fabian, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Jeg har sendt tilbakemeldingen din videre til de som har hovedansvar for både mobilabonnementene våre og eierskifteprosessen, slik at vi kan ta lærdom av dette. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR