Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
eg har berre positiv erfaring så langt,det fungerer greit
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hver dag for at du som kunde har en god kundeopplevelse her hos oss, så vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å gi oss denne. Ønsker deg en fin helg. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil.
En grei pris på abonnement da jeg bruker mobilen veldig lite.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Fikk et bra tilbud på ubegrenset data veldig førnøyd med dekningen 😃
Hei Gabriel! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det gjør oss utrolig glad! :-) Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha spørsmål i fremtiden. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Fjordkrafts mob abbonemang, kan umulig ha telenor dekning, jeg har hatt store problemer med og få kontakt med omgivelsene, på de områdene jeg har ferdes i bla Foldereid og Foldafjorden.
Hei Kristin B, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at dekningen vår ikke var god nok på de områdene du har ferdet. Det stemmer at vi ikke har Telenor sin dekning lengre. I løpet av fjoråret gikk vi over til Telia sin dekning. Det vil dessverre alltid være områder hvor Telenor har bedre dekning enn Telia, samt steder hvor Telia har bedre dekning enn Telenor. Du kan gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret på telefon 55 52 67 00 (man-fre 09-16) , så kan vi ta en titt på dekningen for deg. Med vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil
Venter fortsatt på SIM-kort. De sender gjerne faktura men ikke noe annet. Ringte dem flere ganger for å høre hvor den var og fikk høre om forskjellige årsak hver gang. Den ene ganger en det sikkert posten som er treg, den neste gangen er den sikkert på vei, det var sikker jeg som har klart å miste den... jaja. Useriøst selskap.
Hei Arne, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 55526700 så vi kan se på saken din og hjelpe deg videre. Mvh Kamilla Fjordkraft mobil
Mobilen har fungert normalt, men så har det hvert lite reising på meg. Så jeg er litt spent på fortsettelsen, når jeg kommer til andre steder.
Hei Steinar! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du er tilfreds med våre tjenester. Skal du reise til utlandet er det greit å være obs på at man må ha dataroaming på, når man skal bruke internett. I EU/EØS koster det ingenting ekstra. Du bruker data som om du er i Norge. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft Mobil
Feil mob operatører, klein dek, ellers alt bra, går greit så lenge min sønn ikke e avhengig a tel
Hei Oddvar. Takk for din tilbakemelding. Vi bruker nettet til Telia, som i sin tur jobber med å utøke dekningen i de områder der det ikke er tilfredstillende. Vi takker deg for konstruktiv tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på kundeservice så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre opplevelsen. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil