Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra pris for de som ikke bruker så mye mobildata. Ulempen er at jeg detter ut av samtalen når jeg forflytter meg i rommet,i samtale.
Hei Karianne Tusen takk for tilbakemelding. Det var trist å lese at samtalen din faller ut når du forflytter deg hjemme. Om du ønsker at vi hjelper deg å finne grunnen til dette, kan du gjerne ringe oss på 23 00 61 00 mellom kl 09-16. Med vennlig hilsen Sandra kunderådgiver hos Fjordkraft
Bare tull med dek ingen. Å prise. Blir veldig høy etter at kampanjen er over
Hei Tonje, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at dekningen og prisene (etter kampanje) ikke har vært tilfredsstillende. Vi skal ha svært konkurransedyktige priser i markedet, selv uten noen kampanje. Vi setter brukeropplevelsen din høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf: 55526700, via chat eller e-post, slik at vi kan se nærmere på både din dekning og samtidig abonnementspriser. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Forstår ikke hvorfor fakturaen min er dobbelt så høy som avtalt pris.
Hei Sigurros, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se på det. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Er veldig fornøyd med opplevelsen generelt.Har bare positivt å si om avtalen.
Hei Tony, Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Fjordkraft er god, men de har telia og de funker ikke så bra i min blokk.så jeg betaler ekstra for Telenor.
Hei Elin! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du syntes vi er god. Telia jobber alltid med forbedring av nettet sitt. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! Ha en riktig fin dag, Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning og tlf faller veldig ofte ut under samtaler. Jeg ble overflytte fra Telia og er ikke fornøyd med Fjordkraft.
Hei Silvia, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at dekningen ikke har vært tilfredsstillende. Jeg leser at du skriver at tidligere var hos Telia. Vi skal ha 100% lik dekning som Telia, siden Telia er vår mobiloperatør i Fjordkraft Mobil. Jeg undrer derfor om det kan være andre årsaker til at dekningen på ditt abonnement ikke er som det skal. Vi setter brukeropplevelsen høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf:23006100, så kan vi se på dette sammen. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Det er ikke Telenor linje de leverer. Jeg fekk opplyst feil om linja dei hadde. Men oppedaget det fort når jeg kom der det ikke var dekning. Dårleg tilrette lagt for NetCom kunder. Burde våre mye mer utbygt.
Hei Anita! Takk for din henvendelse. Vi må virkelig beklage dersom du har fått feil informasjon. Vi leverer Telia dekning her hos Fjordkraft mobil. Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter hvis du ønsker svar på noe angående våre abonnement. Du kan nå oss på telefon 55 52 67 00. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil