Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med opplevelsen generelt.Har bare positivt å si om avtalen.
Hei Tony, Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Fjordkraft er god, men de har telia og de funker ikke så bra i min blokk.så jeg betaler ekstra for Telenor.
Hei Elin! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du syntes vi er god. Telia jobber alltid med forbedring av nettet sitt. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! Ha en riktig fin dag, Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning og tlf faller veldig ofte ut under samtaler. Jeg ble overflytte fra Telia og er ikke fornøyd med Fjordkraft.
Hei Silvia, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at dekningen ikke har vært tilfredsstillende. Jeg leser at du skriver at tidligere var hos Telia. Vi skal ha 100% lik dekning som Telia, siden Telia er vår mobiloperatør i Fjordkraft Mobil. Jeg undrer derfor om det kan være andre årsaker til at dekningen på ditt abonnement ikke er som det skal. Vi setter brukeropplevelsen høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf:23006100, så kan vi se på dette sammen. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Det er ikke Telenor linje de leverer. Jeg fekk opplyst feil om linja dei hadde. Men oppedaget det fort når jeg kom der det ikke var dekning. Dårleg tilrette lagt for NetCom kunder. Burde våre mye mer utbygt.
Hei Anita! Takk for din henvendelse. Vi må virkelig beklage dersom du har fått feil informasjon. Vi leverer Telia dekning her hos Fjordkraft mobil. Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter hvis du ønsker svar på noe angående våre abonnement. Du kan nå oss på telefon 55 52 67 00. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Uheldig da Fjordkraft gikk fra Telenor som systemleverandør, opplevde dårligere dekning i mitt kjerneområde
Hei Odd! Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du opplever at dekningen har blitt dårlige. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi hjelpe deg og se nærmere på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
utmerket dekning i området Orkanger Hitra. Også mulighet for dualsim
Hei, Kurt! Takk for din tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd med oss! Vi benytter Telia sin dekning, og den er super i Orkanger. Ønsker deg en strålende dag, Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
- Dårlig dekning, alltid og overalt. - De satte opp prisen på ID sikring UTEN å varsle om dette i forkant av faktura. - Øker prisen på abonnementet, noe jeg derimot fikk varsel om, men ganske kjipt å få varsel om dette UNDER 1mnd før det trer i kraft. - Appen fungerer ikke. - Nettside for innlogging fungerer heller ikke. Skulle inn og sjekke hvorfor faktura var så høy, da fikk jeg bare feilmelding. Prøvd gjentatte ganger å logge inn fra mobil og PC uten hell.
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at du har hatt dårlige erfaringer. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss. Vi kan hjelpe deg med å se på både avtalen din og innlogging på app/min side. Vi setter brukeropplevelsen høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf:23006100, så kan vi se på dette sammen. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft