Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dårlig dekning når vi kjører langs e 18 i agdet Det var ikke slik med Telenor, men håper det blir bedre
Hei Torunn! Takk for din tilbakemelding. Det vil nok være slik at noen steder er Telenor bedre enn Telia og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Ikke nøl med å ta kontakt med oss på kundeservice for en hyggelig prat. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Godt fornøyd ingen problemer, sa.me dekning som om jeg skulle ha telenor..mulig spam tlf oppringing til tider
Hei Morten! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, dette setter vi stor pris på! Ta kontakt med oss på kundeservice om det skulle være noe i fremtiden! :-) Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Jeg har ikke hatt Fjordkraft mobil mer enn 1 mnd. Men det som jeg ser etter er kostnadene og hva er inkø i prisen av 4g
Hei Christine. Takk for tilbakemeldingen din. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på kundeservice, telefon eller chat, for nærmere hjelp. Telefonnummeret vårt er 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Abonemanget passer utmerket for meg, og er rimlig,dejjer mine behov.
Hei Gerd! Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at abonnementet passer godt for deg og dekker dine behov til en rimelig pris. Vi er glade for å kunne tilby et produkt som møter dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft
God pris og gode signaler! …. Litt dyrt når jeg måtte kjøpe ekstra data da wifien her var nede en dag
Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi pris på. Ta kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe du er misfornøyd med, så skal vi se om vi finner en løsning :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Litt kjedelig at det ikke er Telenor-dekning lenger, men Telia funker fint der jeg bor
Hei Markus. Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn at det funker! Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Fikk «tilbudspris» på 5gb/mnd for både meg og mannen. Etter 10 dager får vi begge to beskjed at vi har brukt opp alt data. Dette kan ikke stemme
Hei Amila! Takk for din tilbakemelding. Da vi ikke kan se noe informasjon om ditt/deres kundeforhold her inne, så ønsker vi svært gjerne at dere tar kontakt med vår kundeservice på tlf 23006100 eller sender en epost til [email protected]. Jeg er sikker på at vi klarer å finne en fornuftig forklaring og løsning på dette. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.