Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Abonemanget passer utmerket for meg, og er rimlig,dejjer mine behov.
Hei Gerd! Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at abonnementet passer godt for deg og dekker dine behov til en rimelig pris. Vi er glade for å kunne tilby et produkt som møter dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft
God pris og gode signaler! …. Litt dyrt når jeg måtte kjøpe ekstra data da wifien her var nede en dag
Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi pris på. Ta kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe du er misfornøyd med, så skal vi se om vi finner en løsning :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Litt kjedelig at det ikke er Telenor-dekning lenger, men Telia funker fint der jeg bor
Hei Markus. Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn at det funker! Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Fikk «tilbudspris» på 5gb/mnd for både meg og mannen. Etter 10 dager får vi begge to beskjed at vi har brukt opp alt data. Dette kan ikke stemme
Hei Amila! Takk for din tilbakemelding. Da vi ikke kan se noe informasjon om ditt/deres kundeforhold her inne, så ønsker vi svært gjerne at dere tar kontakt med vår kundeservice på tlf 23006100 eller sender en epost til [email protected]. Jeg er sikker på at vi klarer å finne en fornuftig forklaring og løsning på dette. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.
STYR UNNA DETTE SELSKAPET. Jeg oppdaget i desember at de i flere måneder hadde trekt meg forskjellige summer i tillegg til mitt mobilabonnement. Har i flere runder kontaktet de og de sier at de skal betale tilbake pengene som de urettmessig har trekt fra min konto. Summen gjelder tilsammen nesten 2000 kr. Men pengene kommer aldri. Veldig useriøst selskap. Ikke vet jeg om de har noen planer om å betale tilbake heller. Har dere mobilabonnement gjennom Fjordkraft Mobil vil jeg anbefale alle å sjekke at dere ikke har blitt trekt andre summer utennom abonnementet deres, vil ikke forundre meg om dette har skjedd med flere også.
Hei Silje G. H, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Vi lever av fornøyde kunder, og vi setter derfor pris på alle type tilbakemeldinger. Dette gir oss mulighet til å finne, rette og unngå feil i fremtiden. Vi håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få sett nærmere på saken din. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Har hatt 15 GB data i mitt abonnement over lang tid til 299,- pr mnd. Samtidig har Fjordkraft mobil (vet ikke når) fjernet dette abonnementet og gir 20 GB til 299,- pr mnd UTEN Å INFORMERE meg om dette, eller overføre mitt abonnement til 20 GB mnd. Ønsket å benytte meg av deres tilbud om ubegrenset data til 299,- pr mnd da jeg oppdaget dette. Da jeg prøvde å bestille Ubegrenset data til 299,- pr mnd fikk jeg en pris på 379,- ..... dårlig kundeservice og villedende reklame...
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Vi har nylig gjort noen endringer på våre mobilabonnement, som også vil være til fordel for eksisterende kunder hos oss. Per tid er ikke endringen gjort for eksisterende kunder, men dette vil også skje. Du kan endre ditt mobilabonnement på Min side på www.fjordkraftmobil.no til 20GB til 299,-. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 52 67 00 ved din anledning for et godt tilbud på Fri Data Normal-abonnementet. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig fornøyd med Fjordkraft Mobil . Super supert
Hei Freyr, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil