Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Første faktura var feil!!! Ikke bra! Måtte ringe dere. Dere har rettet det nå.
Hei, Egil Beklager at det ble feil på første faktura. Godt å høre at det ordnet seg i kontakt med kundeservice. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Har bare hatt det en måned,må ha litt mer tid for å finne ut mer
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi håper at opplevelsen din så langt er positiv, og ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi er her for å hjelpe :) Vennlig hilsen, Karine Fjordkraft
Dårlig dekning. De burde sagt fra at de skulle bort fra Telenornettet. Tror vi ble kunder 2 mnd før der ble endret.
Hei, Hilde! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med dekningen hos oss. Hos oss får du full Telia-dekning. Vi varslet alle våre kunder ved migreringen fra Telenor til Telia sitt nett. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Veldig dyrt abonement, meget dyrt å ringe til Sverige… føler meg lurt…..!!!
Hei, Erik Det er synd å høre at du føler deg lurt. I våre abonnement er det inkludert fri bruk i alle land som er medlem av EU/EØS. Dette gjelder når du reiser til andre EU/EØS land. Når du ringer fra Norge til utlandet og andre EU/EØS land, så gjelder egne priser. Det samme gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i Norge. Oversikt over disse prisene finner du her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Vennlig hilsen Per Harald Fjordkraft Mobil
God dekning og lett å finne ut av ting på nettsiden
Hei Mona, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Skulle det være noe er det bare til å gi oss en lyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bare gode erfaringer med mitt abbonement til nå så langt,god dekning utmerket Sevice
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Smidig overgang fra forrige operatør utført av Fjordkraft. Varslet uventet om introduksjons rabatt på 50% de 3 første månedene. Tilstrekkelig info gitt underveis i overgangen. Ingen avbrudd etter problemer den første måneden og håper det fortsetter slik. Så etter første måned veldig fornøyd. Særlig abonnements prisen er imøtekommende.
Hei Sidsel! Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd med ditt mobilabonnement hos oss. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og vil kontinuerlig jobbe for at du og våre kunder skal være fornøyde hos oss :) Vennlig hilsen, Jonas, Fjordkraft Mobil