Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning og lett å finne ut av ting på nettsiden
Hei Mona, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Skulle det være noe er det bare til å gi oss en lyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bare gode erfaringer med mitt abbonement til nå så langt,god dekning utmerket Sevice
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Smidig overgang fra forrige operatør utført av Fjordkraft. Varslet uventet om introduksjons rabatt på 50% de 3 første månedene. Tilstrekkelig info gitt underveis i overgangen. Ingen avbrudd etter problemer den første måneden og håper det fortsetter slik. Så etter første måned veldig fornøyd. Særlig abonnements prisen er imøtekommende.
Hei Sidsel! Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd med ditt mobilabonnement hos oss. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og vil kontinuerlig jobbe for at du og våre kunder skal være fornøyde hos oss :) Vennlig hilsen, Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig lätt att bytte fra Telia till Fjordkraft. Fungerte bra. Är förnöjd
Hei, Siv! Takk for din tilbakemelding! Så fint å høre at det gikk lett å bytte over til oss og at du er fornøyd. Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil.
Det er dårlig dekning når man kommer litt utenfor byene. Det er god dekning hos konkurrenter, der fjordkraft har null dekning.
Hei Lene! Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du opplever at dekningen er dårlig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi undersøke nærmere hva som kan være grunnen til dette. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Ikke kopatibelt med Goggle Pixel 7 pro-ubrukbart til datadeling på flere maskiner.Jeg fikk skiftet til mobil abb med en 1 gb data,men det som skulle koste 57 kr ble til 302 kr.Forstå det den som vil.Håpa det bli retta på neste faktura,eller så får vi finne noe annet.😳
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager ulempen du har opplevd med kompatibilitetsproblemer og uventede kostnader. Det er viktig for oss at alle våre kunder føler seg ivaretatt og fornøyd med tjenestene våre. Gjerne ta kontakt med kundeservice, vi står klare for å hjelpe deg med å rette opp i dette slik at din opplevelse med oss blir som forventet. Med Vennlig Hilsen Jonathan
Meget bra og vil beholde mitt abonnement ut rra at jeg er kunde til 2 andre aktører i norge på TV og da er det greit med Norsk nummer...
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft