Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fordel avtale 249.- for 10mb med rollover. Og billig strøm avtale...
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Byttet abonnement i 1mnd skifte, pga av heligdag den 1 første. skjedde dette den 2. ble belastet for hele mnd. fjordkraft sier dei leier av telenor. og dei må fakturer for hele mnd
Hei Helge og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Skjønner ikke helt hva folk klager så fælt over her inne, på Fjordkraft. Jeg har vært kunde hos dem i flere år, både strøm og mobil, og er fornøyd så langt. Oppfatter dem som et ryddig og godt selskap. Hyggelige kundebehandlere har de også. Lett forståelig app, hvor du kan skifte datapakke lettvint sjøl. Og hvor du kan følge med på strømforbruket ditt. Veldig greit, synes jeg.
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fikk endelig noe svar som ikke er svar etter 5 måneder lol.... Utrolig at dere overlevd....
Mye stang ut. Sendte nye SIM-kort til feil adresse (en adresse som vi aldri registrerte) noe som førte til at ved portering hadde ingen telefoner som virket. Når vi fikk nye SIM-kort omsider sent riktig etter en lang kø hos kundeservice, var ikke disse registrert. Etter en lang samtale med kundeservice ble disse registrert. Nå fakturerer fjordkraft for erstatningssimkort. Er vel ikke allverden importert.
Hei Anders og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og slike tilbakemeldinger som du sender oss nå hjelper oss til dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Hadde tenkt å bytte til annen leverandør, men så kjøpte plutselig Fjordkraft da akkurat opp den mobiloperatøren!!!
Hei Kjell og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi tilbyr flere ulike mobil abonnement, om du ønsker et annet kan du gjerne ta kontakt med oss så finner vi et godt abonnement til deg sammen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg har 10GB pr.mnd. med rollover. Hvis jeg har ca. 17GB igjen fra forrige mnd. + 10GB for ny mnd. skulle vel det bli 27GB. Hvorfor har jeg bare 20GB nå? Dette har gjentatt seg flere mnd. og er svært irriterende, da jeg sparer opp til å streame TV når jeg på tur. Mvh. Robert
Hei, Robert! Data Rollover fungerer slik at man kan ta med seg like mye mobildata i Rollover til neste måned, som man selv har i sitt abonnement. Med ditt abonnement på 10 GB er det altså 10 GB du kan ta med deg som Rollover, slik at du totalt har 20 GB. Har du behov for mer data en måned er det enkelt å justere på abonnementet sitt via app eller Min Side. Vær obs på at oppspart Rollover dessverre forsvinner om du endrer til et mindre abonnement, men du beholder det naturligvis om du endrer til et større abonnement. Håper dette var oppklarende, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du skulle trenge hjelp til noe mer. Håper du har en strålende dag videre!