Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg får ikke brukt appen til Fjordkraft til mobilbruk fordi min e-post er knyttet opp mot strømabbonement som står på min mann. Det gjør nitt abbonement ugreit da jeg ikke kan følge med på bruk, særlig vil det bli utfordrende på utenlandsturer hvor mobilforbruk/databruk vil øke
Hei Torild G, Takk for din henvendelse! Dette er noe vi jobber med, men i mellomtiden kan du følge med på mobilbruken din via Min Side. Der får du full oversikt over forbruk og annet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du ønsker, så skal vi hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bruker Chrome kast med mobilt bredbånd på hytta og det faller ut i perioder.
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre. Har du sjekket dekningskartet vårt? Telia jobber hardt for å utbedre dekningen sin over hele Norge, og vi ønsker at kundene våre skal være fornøyde. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, kanskje vi kan hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Stort sett fornøyd. Men var kjedelig å bytte leverandør da min rollover fra tidligere leverandør ikke fulgte med over. Måtte kjøpe 2 ekstra pakker med mobildata, da det var påske den første måneden. Ellers fornøyd
Hei Ellen! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du stort sett er fornøyd. Du kan alltid kontakte vårt kundesenter så kan vi se på abonnementet ditt og om det er noe som eventuelt kan endres der. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Bra hjelp når det trengs av kundeservice - kjekk og oversiktelige app totalt sett (strøm og mobilabonnement). Så langt veldig fornøyd :)
Hei Lotte! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Bytte av abonnement til Fjordkraft foregikk uten problem. Synes kanskje det er litt dårligere dekning med nytt abonnement, men er stort sett fornøyd.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så flott at byttet gikk fint, og godt å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal, ingen negative opplevelser.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at alt fungerer som det skal! Det er vi utrolig glade for :-) Om det skulle være noe i fremtiden du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter hvor du vil få ypperlig bistand! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning. Hakking og brudd under samtale . Noen dager ingen dekning.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft