Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.
Hei og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Ved mobil fakturering så vil forbruk alltid blir fakturert på etterskudd, men det er imidlertid vanlig å forhånds fakturere måneds avgiften. Men vi ser her at her har vi rotet det til ved overgangen fra Skymobil til oss. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen. . Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅
Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!
Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre at du opplever treghet i nettet, Fjordkraft er på Telenor sitt nett og dette er ikke en kjent utfordring. Dersom du ønsker at vi skal se på hva som gjør at du opplever treghet er våre hyggelige kunderådgivere klar til å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.
Hei Fjordkraft har akkurat samme dekning som Telipol. Og du har hatt samme sim-kort i telefonen din. Vi vet ikke helt hva som er årsaken til at du opplever tregt nett. En mulig årsak er at inkludert data er blitt brukt opp. Da vil hastigheten på mobildata bli redusert. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på hva som er årsaken til dette. Vennlig hilsen Fjordkraft
Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!
Hei Odd og tusen takk for tilbakemelding. Vi etterstreber å ha en så oversiktlig nettside som mulig, og at det skal være enkelt å finne informasjon som kunde. Slike tilbakemeldinger tar vi med oss til vurdering og setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??
Vesentlig dyrere abonnement i Fjordkraft 30 GB enn i Skymobil, til tross for løfter om samme pris. Dessuten gjelder ikke 30gb og mer i EU/EØS, får redusert antall GB i Fjordkraft sammenlignet med Skymobil og flere andre selskap.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Når det gjelder bruk av data i EU/EØS er *Unntak: Abonnement med 30GB er begrenset til 25GB i EU/EØS, og abonnement med 50GB er begrenset til 27GB i EU/EØS. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.