Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig og godt abonnement for den som ikke bruker mye mobildata til stadighet.
Hei Jørn, og mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Så langt har jeg ikke hatt negative erfaringer med fjordkraft, at dekningen som leveres fra telenor ikke alltid er der. Vel, slik er det hos alle de andre leverandørene også. Skulle jeg savne noe så ville et ekte rollover være suverent. Pr i dag er det ingen som har dette, du får bare samle opp fra forrige mnd. Noen av oss bruker mobilen lite i perioder og mer i andre perioder. Da ville et ekte rollover tilbud vært kjærkomment. Savner også tilbud på mobiler, eneste ekte mobiltilbud er valgfritt abonnement men rentefri betaling av mobilen over 10 - 12 mnd. Kunne også vært supert om fjordkraft ble første seriøse leverandør av mobilt bredbånd for oss som streamer en del film og serier.
Hei Arild, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi noterer oss ønskene dine, og håper vi vil kunne tilby enda flere tjenester som dekker dine behov fremover i tiden som kommer. Ønsker deg en fortsatt strålende uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS. Det har de fleste andre leverandørene.
Hei Elin, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi ikke har Sveits inkludert i EU/EØS. Jeg skal ta tilbakemeldingen med videre, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fungerer helt fint, men mister noen ganger dekning hjemme. Litt kjedelig
Hei Tonje, og takk for tilbakemeldingen. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post og gi beskjed om hvor det er du opplever at dekningen forsvinner. På denne måten kan vi sjekke videre opp i dette internt hos oss, og ev. melde feilen videre til Telenor som eier nettet. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Prisen er god. God kundeservice. Telenor dekning og hastighet. Så kan i grunnen ikke klage da.
Hei Lars, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Om det skulle være noe som helst vi ka hjelpe deg med er det bare å ta kontakt på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til fjordkraft mobil 6GB for 4 mnd siden. Hadde hatt samme mobildatamengde på mitt forrige abonnement, men byttet til Fjordkraft pga at disse lå litt lavere i pris. Etter jeg byttet har jeg stadig opplevd å måtte kjøpe til datapakker og endte nå i juli opp med å kjøpe 7 GB ekstra. Og bruken var da; ingen musikkstreaming, ingen bokstreaming noen få streams på YouTube på under 3 min, poden spilte noen timer pokemon go. Var veldig nøye med å logge meg på Wifi der det var tilgjengelig og hovedsakelig lå tlf i veska. Dette kan ikke være riktig! Føles som et ran!! Hadde aldri hørt om den såkalt seiglivede myten om Fjordkrafts datatrafikk tidligere, men har jo lest litt om den nå i ettertid! Dette må dere komme til bunns i!
Hei Marit, og takk for tilbakemeldingen din. Jeg kan forsikre deg om at vi allerede sjekket grundig opp i dette, og det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes hos oss enn hos andre mobilselskaper. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg - det finnes helt sikkert en naturlig forklaring. I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? :) https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ Med vennlig hilsen Fjordkraft
Datamengden forsvinner mange ganger fortere enn i forrige abonnement hos Chess.
Hei Ragnhild, og takk for tilbakemeldingen. I og med at du skriver at du tidligere var kunde hos Chess, går jeg ut fra at du egentlig var kunde hos Telia - alle Chess-kundene ble nemlig flyttet over til Telia sommeren 2018. Jeg kan forsikre deg om at data ikke brukes opp fortere hos oss enn hos andre mobilselskaper, men det kan være et par faktorer som gjør at det likevel kan oppleves slik når man bytter til et nytt mobilselskap. Vi har skrevet en artikkel om dette: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ . Jeg vil tro du finner forklaringen på hva som har skjedd her :) Hvis du mot formodning ikke kjenner deg igjen i noen av disse mulige forklaringene vil jeg anbefale deg å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta en nærmere kikk på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft