Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS

Omtale av  Elin P

Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS. Det har de fleste andre leverandørene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.08.2019 09:28

Hei Elin, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi ikke har Sveits inkludert i EU/EØS. Jeg skal ta tilbakemeldingen med videre, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt ok

Omtale av  Tonje

Fungerer helt fint, men mister noen ganger dekning hjemme. Litt kjedelig

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2019 10:04

Hei Tonje, og takk for tilbakemeldingen. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post og gi beskjed om hvor det er du opplever at dekningen forsvinner. På denne måten kan vi sjekke videre opp i dette internt hos oss, og ev. melde feilen videre til Telenor som eier nettet. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Godt abonnement til god pris

Omtale av  Lars J. B

Prisen er god. God kundeservice. Telenor dekning og hastighet. Så kan i grunnen ikke klage da.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12:57

Hei Lars, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Om det skulle være noe som helst vi ka hjelpe deg med er det bare å ta kontakt på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Mobildatasluk

Omtale av  Marit

Jeg byttet til fjordkraft mobil 6GB for 4 mnd siden. Hadde hatt samme mobildatamengde på mitt forrige abonnement, men byttet til Fjordkraft pga at disse lå litt lavere i pris. Etter jeg byttet har jeg stadig opplevd å måtte kjøpe til datapakker og endte nå i juli opp med å kjøpe 7 GB ekstra. Og bruken var da; ingen musikkstreaming, ingen bokstreaming noen få streams på YouTube på under 3 min, poden spilte noen timer pokemon go. Var veldig nøye med å logge meg på Wifi der det var tilgjengelig og hovedsakelig lå tlf i veska. Dette kan ikke være riktig! Føles som et ran!! Hadde aldri hørt om den såkalt seiglivede myten om Fjordkrafts datatrafikk tidligere, men har jo lest litt om den nå i ettertid! Dette må dere komme til bunns i!

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12:56

Hei Marit, og takk for tilbakemeldingen din. Jeg kan forsikre deg om at vi allerede sjekket grundig opp i dette, og det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes hos oss enn hos andre mobilselskaper. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg - det finnes helt sikkert en naturlig forklaring. I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? :) https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ Med vennlig hilsen Fjordkraft

Mistet tillit

Omtale av  Ragnhild

Datamengden forsvinner mange ganger fortere enn i forrige abonnement hos Chess.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12:56

Hei Ragnhild, og takk for tilbakemeldingen. I og med at du skriver at du tidligere var kunde hos Chess, går jeg ut fra at du egentlig var kunde hos Telia - alle Chess-kundene ble nemlig flyttet over til Telia sommeren 2018. Jeg kan forsikre deg om at data ikke brukes opp fortere hos oss enn hos andre mobilselskaper, men det kan være et par faktorer som gjør at det likevel kan oppleves slik når man bytter til et nytt mobilselskap. Vi har skrevet en artikkel om dette: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ . Jeg vil tro du finner forklaringen på hva som har skjedd her :) Hvis du mot formodning ikke kjenner deg igjen i noen av disse mulige forklaringene vil jeg anbefale deg å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan ta en nærmere kikk på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen grunn til å velge Fjordkraft mobil

Omtale av  Erlend

Både jeg og kona byttet til Fjordkraft mobil grunnet pris. Men vi begge reagerte raskt på at data ble brukt opp og måtte stadig kjøpe til nye datapakker. Selv om vi over over flere år nå har hatt samme datamengde. Har aldri hatt problemer med dette før. Etter bare kort tid nå byttet til Telia i stedet. Føler oss lurt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
30.07.2019 11:20

Hei Erlend, Det er veldig trist å høre at dere har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi vet at det er en seiglivet myte at data forsvinner fortere hos oss enn hos andre selskaper, men jeg kan forsikre deg om at dette ikke er tilfelle - vi teller ikke data på noen annen måte enn det andre selskaper gjør, og det eneste som avgjør hvor mye data som brukes er aktivitetene som utføres på/av selve mobilen din. Vær oppmerksom på at dette kan være ting som skjer automatisk i bakgrunnen, f.eks en app som sender sikkerhetskopeier av data eller bilder til "skyen". Noe annet som ofte er tilfelle er at man har mye oppspart rollover hos tidligere operatør, som gjør at man "aldri" går tom for data. Denne rolloveren mister man når man bytter mobilselskap, uansett hvilket selskap man bytter til, og man vil da oppleve at dataen brukes fortere opp. Når dette gjøres sommerstid i tillegg, når man gjerne bruker mye mer mobildata enn ellers, kan man fort oppleve at mobildata forsvinner fortere enn før - selv om dette ikke egentlig er tilfellet. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan forsøke å komme til bunns i dette. Jeg ser at du har byttet selskap, så jeg kan forstå det hvis du ikke helt ser poenget, men da får vi sjansen til å avdekke hvor problemet lå - og kanskje forhindre at du opplever det samme problemet hos ditt neste mobilselskap. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Data forsvinner alt for fort

Omtale av  Maria

Hadde tidligere 10 GB data og brukte nesten aldri opp dette, og fikk ofte roll over. Da jeg byttet til fjordkraft ble det tomt med en gang. Måtte hele tiden kjøpe ekstra datapakker. Endte med å oppgradere til 20GB i måneden, og selv da blir det tomt hver måned. Får da ekstraregning på 400 kr hver måned, i tillegg til å betale for 20GB. Aldri brukt så mye penger på et abonnement før, eller hatt så tilsynelatende høyt dataforbruk. Hadde ikke musikk el. inkludert i tidligere abonnementer. Aldri igjen fjordkraft her, lokkepriser og lureri.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.07.2019 09:20

Hei Maria, Dette høres veldig rart ut. Vi vet at det er en seiglivet myte at data forsvinner fortere hos oss enn hos andre selskaper, men jeg kan forsikre deg om at dette ikke er tilfelle - vi teller ikke data på noen annen måte enn det andre selskaper gjør, og det eneste som avgjør hvor mye data som brukes er aktivitetene som utføres på/av selve mobilen din. Vær oppmerksom på at dette kan være ting som skjer automatisk i bakgrunnen, f.eks en app som sender sikkerhetskopeier av data eller bilder til "skyen". Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan forsøke å komme til bunns i dette. Jeg ser at du har byttet selskap, så jeg kan forstå det hvis du ikke helt ser poenget, men da får vi sjansen til å avdekke hvor problemet lå - og kanskje forhindre at du opplever det samme problemet hos ditt neste mobilselskap. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR