Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hold dere unna. 1 GB ekstra koster 400 kr. Får ingen varsel om at grensen er overskredet. Det må du aktivt gjøre selv. Akkurat byttet. Visste ikke det...
Hei Elisabeth, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig snodig ut, ettersom vi sender ut varsel når du har brukt både 80% og 100% av mobildataen din. Så her skal du ha fått beskjed i god tid før grensen ble overskredet, i tillegg til informasjon om hva det koster pr. MB når dataen er brukt opp. Vi har en valgfri tjeneste for de som helt vil fjerne muligheten for overforbruk av data. Den heter "Datakontroll", og kan aktiveres inne på Min side. Med denne tjenesten vil du ikke lenger kunne surfe når dataen din er brukt opp, med mindre du selv velger å kjøpe en ekstra datapakke. Hvis det er slik at du ikke mottok 80% og 100%-varslene fra oss vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Dette vil i så tilfelle være en teknisk feil, og da setter vi stor pris på å kunne rette opp i dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Jeg bruker ikke så veldig mye mobildata så jeg klarer meg mer enn nok med 1GB i måneden. Og da koster abonnementet mitt 119,-kr måneden. Og så bruker de Telenors nett så det er raskt og bra !
Hei Ralf, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Så godt å høre at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ser det er flere som sier det er dårlig nett, det må stemme!! Byttet abonnement på barna, men de sliter med dårlig nett. Hadde Telenor tidligere, var ikke et problem. I tillegg startet abonnementet før vi hadde fått simkortene. Blir dyrt når 6 GB ikke holder i mnd!
Hei Anna, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres snodig ut, for våre kunder har akkurat den samme dekningen som det Telenor-kunder har. Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noen forskjell. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan feilsøke dette sammen med deg. Da kan vi kartlegge om dette f.eks er en feil på SIM-kortene som barna dine har fått fra oss, og dermed sende dere nye kort. Dette skal vi komme til bunns i. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft ganger forbruket av data med ca tigangen. Har hatt data med andre selskaper i over femten år, og aldri brukt over 2gb. Har abo på 20gb nå og første mnd med fjordkraft ble det 400kr ekstra. kundeservice ga meg da 20gb ekstra og nå sier de jeg har brukt over 40gb. Siste mnd har jeg vært forsiktig med data. Skal ikke være mulig, og stemmer ikke med data brukt ifølge min tlf.
Hei Bjørn, og takk for tilbakemeldingen din. Først og fremst: mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Eller at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at man ikke tenker over at f.eks snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Likevel synes jeg dette høres rart ut, særlig siden du har sjekket dette med forbrukstelleren til mobilen din. Jeg kan dessverre ikke kontakte deg siden jeg ikke vet hvem du er, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan komme til bunns i dette. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dagen kortene skulle bli aktivert skjedde det ikke. Alle våre tre abonementer i familien ble koblet fra Telenor, mens Fjordkraft-kortet fungerte ikke. Rørleggeren kunne ikke få tak i oss, jeg kunne ikke stoppe parkeringsappen osv. Og det er ikke mulig å få tak i noen på kundeservice! De ringer tilbake etter 2 timer! Skulle aldri bytte til Fjordkraft ! :(
Hei Rita, Vi beklager veldig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi har dessverre hatt unormalt lange køer på telefonen de siste par ukene, noe som har ført til at det har tatt såpass lang tid for oss å ringe deg tilbake. Slik skal det ikke være, og vi skjønner at du er skuffet. Vi håper alt er på plass igjen for deg nå, men hvis det fortsatt er noe som ikke virker som det skal vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan hjelpe deg. Ventetiden på telefon er i skrivende øyeblikk på litt over 4 minutter. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Som andre gikk jeg over til Fjordkraft fra Chess. Dekningen og farten er bedre enn det Telia sitt nett var i mitt område så der er jeg fornøyd. Kan ikke si så mye om kundeservicen annet enn at jeg har vært strømkunde og mobilkunde i noen år uten å hatt noe behov for å være i kontakt med de, det jeg lurer på finner jeg på mine sider. Men jeg ser folk klager på at deres dataforbruk skyter i været hos fjordkraft, visst de sjekker forbruk registrert av mobilen som operatøren har 0% med får de seg sikkert en overraskelse. Kan rapportere at ifølge min mobil har jeg brukt 796mb i Mars og blir fakturert for 755mb. 864mb i februar og fakturert for 820mb. Har 4gb abonnement med rollover slik at når påsken kommer som nå er det masse tilgode.
Hei Eirik, Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi svært stor pris på. Det stemmer at det kan være lurt å følge med på databruken i mobilen sine egne innstillinger hvis man er usikker. En megabyte er en megabyte, uansett hvilket mobilselskap man er kunde hos, og det er ingen grunn til at forbruket skal være høyere hos ett selskap enn hos et annet. Forklaringen her ligger som regel i at man tidligere var kunde i et selskap som f.eks hadde gratis streaming av musikk, eller at man ubevisst har endret bruksmønsteret på mobiltelefonen sin (begynt å bruke en ny og datakrevende app, mer streaming av video e.l.). Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Skiftet fra Komplett mobil til Fjordkraft da Komplett ble solgt til Ice. Så langt har min erfaring med Fjordkraft utelukkende vært positiv. Bra pris og foreløpig har jeg opplevd dekningen svært tilfredsstillende. Eneste jeg savner er Komplett`s EU+
Hei Gudrun, Og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Hvis det skulle være noe som helst du trenger hjelp med i fremtiden er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft