Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uten noen forhåndsvarsel ble jeg flyttet til Fjordkraft fra Skymobil. På det første, flyttet de meg unødvendig til en større pakke enn jeg hadde hos Skymobil (for tilleggsbetaling, selvfølgelig). På det andre, når jeg fant det utt og nedgraderte pakken, fjernet de hele roll-over data sånn at plutselig var jeg nesten uten data og måtte kjøpe en datapakke i tillegg igjen Og sist men ikke minst — absolutt umulig å nå dem på telefon.
Hei Vi har forsøkt å nå ut til alle Skymobil kunder angående overgangen til Fjordkraft Mobil. Vi må bare beklage at informasjonen ikke har kommet frem til deg. Skymobil hadde ulike mobilabonnent enn det Fjordkraft Mobil tilbyr, vi forsøkte å tilpasse til alle. Slik at man kom bedre ut av det. Men her har vi ikke truffet godt nok. Ta kontakt med vårt kundesenter så vil vi ordne opp for deg. Vennlig hilsen, Fjordkraft Mobil
Avslutta avtalen i sommer også ringer de får selge En ny avtale. Takket nei fem ganger, også hva tror du? Selgeren legger på uten mens jeg prater.
Hei Elias og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Hadde Skymobile før, ingen eneste problem ! Skjønner ikke hvor i allverden kunne Fjordkraft en dritt dårlig bedrift overta Skymobile....Hastigheten gikk rett fra 4G til 2G etter Fjordkraft overtatt Skymobile !!! Og jeg må betale 10kr mer enn Skymobile !!! Kunderservice svarer ikke i det heletatt !! Kan noen svare meg hvordan overlevde Fjordkraft ?!!
Hei, vi beklager på det sterkeste din opplevelse. Det skal ikke være noe grunn for at du skulle gå fra 4G til 2G da både Skymobile var på og Fjordkraft er på Telenor sitt nett. Vår kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag fra 08.00 - 18.00 og er klar til å yte våre kunder den aller beste service. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft fungerer bra, men det gjør de fleste mobiloperatører. Forskjellen er pris. Kundeservice har jeg ikke hatt særlig bruk for, men den er veldig god hos Fjordkraft. Jeg bytter ofte og har ikke noe problemer med nye operatører, men Fjordkraft er forbigått av billigere tilbydere, noe som utgjør noen hundrelapper pr år. Men om Fjordkraft følger opp så blir jeg der, og da må det skje før jul.
Hei, Tor! Takk for tilbakemeldingen, kjekt å høre at vår kundeservice har levert et godt inntrykk, selv om det er prisen du opplever som mest viktig. Vi er nok litt sent ute til å komme deg i møte før jul, men om du tar kontakt med vårt kundesenter er jeg sikker på at du får et godt tilbud som skal være konkurransedyktig sammenlignet med konkurrentene våre. Jeg ville forresten ikke undervurdert verdien av Full Telenor-dekning, pluss en oversiktlig og fin app, som man gjerne ikke får hos alle våre konkurrenter. Vi setter uansett stor pris på tiden vi har hatt med deg som kunde, og håper du vurderer å fortsette hos oss også i fremtiden. Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Byttet til Fjordkraft da jeg har strøm fra Fjordkraft, kjekt med alt på én faktura, men NEI, to fakturaer, forklaringen deres er "to systemer"... Bytter vekk Fikk heller ikke rollover første måneden Føler meg litt og bytter både strøm og mobil langt vekk fra Fjordkraft
Hei og takk for din tilbakemelding. Per dags dato leveres våre strømavtaler og mobilabonnement i to ulike systemer, og er dessverre ikke mulig å få på en samlet faktura. Data rollover fungerer slik at dette får man alltid etter første hele måned etter at man blir kunde. Vi beklager at du ikke ble informert om dette på forhånd. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig hastighet og kvalitet har kontaktet kundeservice ute å få hjelp
Den prisen jeg hadde hos Sky mobil har jeg fått beskjed at jeg ikke får selv om konsern sjef står frem og sier at kundene skal få samme pris heller bedre hos de.De er også veldig lang tid å få tilbakemelding på henvendelser du gjør til kundeservice.
Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen din, så kjedelig at du har hatt problemer med å komme i kontakt med kundesenteret vårt. Det stemmer at prisen på noen av Skymobil sine abonnement gikk opp ved overføring til Fjordkraft Mobil. Vi forsøkte å gjøre så få endringer som mulig ved overføring av Skymobil sine abonnement, men forstår at man i noen situasjoner fikk en høyere pris etter man ble kunde hos Fjordkraft Mobil. Målsetningen vår er allikevel at du skal den beste totalpakken hos oss, og flere av Skymobil sine abonnement har fått både Rollover og mer mobildata, sammenlignet med hva man hadde hos Skymobil. Ønsker deg en strålende dag videre!