Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Fjordkraft da jeg har strøm fra Fjordkraft, kjekt med alt på én faktura, men NEI, to fakturaer, forklaringen deres er "to systemer"... Bytter vekk Fikk heller ikke rollover første måneden Føler meg litt og bytter både strøm og mobil langt vekk fra Fjordkraft
Hei og takk for din tilbakemelding. Per dags dato leveres våre strømavtaler og mobilabonnement i to ulike systemer, og er dessverre ikke mulig å få på en samlet faktura. Data rollover fungerer slik at dette får man alltid etter første hele måned etter at man blir kunde. Vi beklager at du ikke ble informert om dette på forhånd. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig hastighet og kvalitet har kontaktet kundeservice ute å få hjelp
Den prisen jeg hadde hos Sky mobil har jeg fått beskjed at jeg ikke får selv om konsern sjef står frem og sier at kundene skal få samme pris heller bedre hos de.De er også veldig lang tid å få tilbakemelding på henvendelser du gjør til kundeservice.
Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen din, så kjedelig at du har hatt problemer med å komme i kontakt med kundesenteret vårt. Det stemmer at prisen på noen av Skymobil sine abonnement gikk opp ved overføring til Fjordkraft Mobil. Vi forsøkte å gjøre så få endringer som mulig ved overføring av Skymobil sine abonnement, men forstår at man i noen situasjoner fikk en høyere pris etter man ble kunde hos Fjordkraft Mobil. Målsetningen vår er allikevel at du skal den beste totalpakken hos oss, og flere av Skymobil sine abonnement har fått både Rollover og mer mobildata, sammenlignet med hva man hadde hos Skymobil. Ønsker deg en strålende dag videre!
Ble UFRIVILLIG flyttet over. Da de overtok andre kunder. Nå har jeg NULL dekning! ALDRI opplevd dette før! Skal skifte asap! Er jo nå, mer eller mindre uten tlf! Og bor i BERGEN!
Hei, Linda! Det var synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, vi ønsker jo ikke at man skal bli kunde hos Fjordkraft Mobil uten å selv ha akseptert dette. Vi håper du fikk hjelpen du trengte for å få ordnet dette, og vi må bare beklage at du havnet i denne situasjonen. Takk for tilbakemeldingen din, ønsker deg en riktig fin dag videre!
Veldig dårlig mobil dekning. Har byttet tilbake til Talkmore de har også full Telenor dekning mye bedre dekning. Med fjordkraft mobil 1 til 2 strekker i dekning hjemme i egen leilighet. Bor 4 minutter unna byen. Best dekning midt i Porsgrunn by.
Hei, Miley! Takk for tilbakemeldingen, så synd å høre at dekningen ikke levde opp til forventningene. Dekningen man får som kunde hos Fjordkraft Mobil er helt lik man får hos både Telenor og Talkmore, rett og slett full Telenor-dekning. Hvor god dekningen er til enhver tid vil allikevel avhenge av ting som hvor mange som bruker mobilnettet i ditt område for øyeblikket, om du befinner deg ute eller inne, og til og med hvor du er inne i boligen, blant annet. Det skal ikke mer til enn at man går inn på baderommet for at dekningen for mange oppleves dårligere. Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse i fremtiden, og vi vil selvfølgelig ønske deg velkommen tilbake med åpne armer om du gjør det. Ta gjerne kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for god hjelp og veiledning om du skulle trenge noe hjelp Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Tar seg betalt for en hel mnd til tross for at jeg byttet BORT fra de den 1. i mnd! Kunne selvsagt ikke bestemme dato for overflytting til ny leverandør. Jeg kommer til å flytte barnas abonnement bort herfra så snart som mulig.
Hei, Ingvill! Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du byttet mobiloperatør. Det er dessverre slik i mobilbransjen at de fleste mobiloperatører, inkludert Fjordkraft Mobil, fakturerer hele den siste måneden etter man bytter til en ny operatør. Dette kan man unngå ved å velge oppstart hos ny operatør sent i måneden, dette skal alle selskap kunne legge til rette for. Da unngår man å betale dobbelt for hele måneden til begge selskap. Vi oppfordrer allikevel til at man tar kontakt med vårt kundesenter dersom man har kommet i en slik situasjon, hvor man har byttet operatør første dagen i måneden, slik at vi kan finne en god løsning som passer for både deg og oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg en strålende dag videre!
Jeg valgte Fjordkraft fordi de ga rabatt på mobilabonnement hvis man også valgte strømleveranse fra dem.
Hei Bjørn, Tusen takk tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft