Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare tull

Omtale av  Aai A

Byttet til Fjordkraft da jeg har strøm fra Fjordkraft, kjekt med alt på én faktura, men NEI, to fakturaer, forklaringen deres er "to systemer"... Bytter vekk Fikk heller ikke rollover første måneden Føler meg litt og bytter både strøm og mobil langt vekk fra Fjordkraft

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:36

Hei og takk for din tilbakemelding. Per dags dato leveres våre strømavtaler og mobilabonnement i to ulike systemer, og er dessverre ikke mulig å få på en samlet faktura. Data rollover fungerer slik at dette får man alltid etter første hele måned etter at man blir kunde. Vi beklager at du ikke ble informert om dette på forhånd. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kunne vært bedre

Omtale av  Hassan

Dårlig hastighet og kvalitet har kontaktet kundeservice ute å få hjelp

Får en mye dårligere avtale ved overføring fra Sky mobil til Fjordkraft mobil

Omtale av  Ole E

Den prisen jeg hadde hos Sky mobil har jeg fått beskjed at jeg ikke får selv om konsern sjef står frem og sier at kundene skal få samme pris heller bedre hos de.De er også veldig lang tid å få tilbakemelding på henvendelser du gjør til kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:33

Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen din, så kjedelig at du har hatt problemer med å komme i kontakt med kundesenteret vårt. Det stemmer at prisen på noen av Skymobil sine abonnement gikk opp ved overføring til Fjordkraft Mobil. Vi forsøkte å gjøre så få endringer som mulig ved overføring av Skymobil sine abonnement, men forstår at man i noen situasjoner fikk en høyere pris etter man ble kunde hos Fjordkraft Mobil. Målsetningen vår er allikevel at du skal den beste totalpakken hos oss, og flere av Skymobil sine abonnement har fått både Rollover og mer mobildata, sammenlignet med hva man hadde hos Skymobil. Ønsker deg en strålende dag videre!

Skikkelig elendig!

Omtale av  Linda

Ble UFRIVILLIG flyttet over. Da de overtok andre kunder. Nå har jeg NULL dekning! ALDRI opplevd dette før! Skal skifte asap! Er jo nå, mer eller mindre uten tlf! Og bor i BERGEN!

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:33

Hei, Linda! Det var synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, vi ønsker jo ikke at man skal bli kunde hos Fjordkraft Mobil uten å selv ha akseptert dette. Vi håper du fikk hjelpen du trengte for å få ordnet dette, og vi må bare beklage at du havnet i denne situasjonen. Takk for tilbakemeldingen din, ønsker deg en riktig fin dag videre!

Dårlig dekning

Omtale av  Miley C. W

Veldig dårlig mobil dekning. Har byttet tilbake til Talkmore de har også full Telenor dekning mye bedre dekning. Med fjordkraft mobil 1 til 2 strekker i dekning hjemme i egen leilighet. Bor 4 minutter unna byen. Best dekning midt i Porsgrunn by.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:33

Hei, Miley! Takk for tilbakemeldingen, så synd å høre at dekningen ikke levde opp til forventningene. Dekningen man får som kunde hos Fjordkraft Mobil er helt lik man får hos både Telenor og Talkmore, rett og slett full Telenor-dekning. Hvor god dekningen er til enhver tid vil allikevel avhenge av ting som hvor mange som bruker mobilnettet i ditt område for øyeblikket, om du befinner deg ute eller inne, og til og med hvor du er inne i boligen, blant annet. Det skal ikke mer til enn at man går inn på baderommet for at dekningen for mange oppleves dårligere. Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse i fremtiden, og vi vil selvfølgelig ønske deg velkommen tilbake med åpne armer om du gjør det. Ta gjerne kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for god hjelp og veiledning om du skulle trenge noe hjelp Ønsker deg uansett en strålende dag videre!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Ingvill

Tar seg betalt for en hel mnd til tross for at jeg byttet BORT fra de den 1. i mnd! Kunne selvsagt ikke bestemme dato for overflytting til ny leverandør. Jeg kommer til å flytte barnas abonnement bort herfra så snart som mulig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:33

Hei, Ingvill! Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du byttet mobiloperatør. Det er dessverre slik i mobilbransjen at de fleste mobiloperatører, inkludert Fjordkraft Mobil, fakturerer hele den siste måneden etter man bytter til en ny operatør. Dette kan man unngå ved å velge oppstart hos ny operatør sent i måneden, dette skal alle selskap kunne legge til rette for. Da unngår man å betale dobbelt for hele måneden til begge selskap. Vi oppfordrer allikevel til at man tar kontakt med vårt kundesenter dersom man har kommet i en slik situasjon, hvor man har byttet operatør første dagen i måneden, slik at vi kan finne en god løsning som passer for både deg og oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg en strålende dag videre!

synergieffekt på pris mobil/strøm er bra.

Omtale av  Bjørn

Jeg valgte Fjordkraft fordi de ga rabatt på mobilabonnement hvis man også valgte strømleveranse fra dem.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2021 16:21

Hei Bjørn, Tusen takk tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR