Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar seg betalt for en hel mnd til tross for at jeg byttet BORT fra de den 1. i mnd! Kunne selvsagt ikke bestemme dato for overflytting til ny leverandør. Jeg kommer til å flytte barnas abonnement bort herfra så snart som mulig.
Hei, Ingvill! Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du byttet mobiloperatør. Det er dessverre slik i mobilbransjen at de fleste mobiloperatører, inkludert Fjordkraft Mobil, fakturerer hele den siste måneden etter man bytter til en ny operatør. Dette kan man unngå ved å velge oppstart hos ny operatør sent i måneden, dette skal alle selskap kunne legge til rette for. Da unngår man å betale dobbelt for hele måneden til begge selskap. Vi oppfordrer allikevel til at man tar kontakt med vårt kundesenter dersom man har kommet i en slik situasjon, hvor man har byttet operatør første dagen i måneden, slik at vi kan finne en god løsning som passer for både deg og oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg en strålende dag videre!
Jeg valgte Fjordkraft fordi de ga rabatt på mobilabonnement hvis man også valgte strømleveranse fra dem.
Hei Bjørn, Tusen takk tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Hadde Fjordkraft, men de tok kraftig betalt hvis jeg brukte mer enn abonnementet. Skiftet til Sky og superfornøyd, nå blir det Fjordkraft. Skifter jeg igjen jeg
Hei Ulf, Så leit å høre at vi ikke levde opp til dine forventninger til Fjordkraftmobil, slik jeg leser saken din så ser det ut som du fikk ekstrakostnad på dataforbruk - det er aldri gøy. For å unngå dette man legge inn datakontroll, da får du ikke bruke mer data dersom det er brukt opp. Du kan også kjøpe datapakker om du ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
På fjordkraft abb kunne jeg ikke mota kode fra altinn. Fjordkraft skyldte på alle andre og ville ikke gjøre noe med saken. Dette vedvarte i 8 mnd. da var jeg lei.
Hei, Magne! Det er synd å høre at dette ikke har fungert for deg, beklager at vi ikke har klart å løse utfordringen din. Det er mulig du har hatt en sperre mot kjøp av tjenester på ditt mobilabonnement. Dette forhindrer blant annet kjøp av bussbillett, avisabonnement, og mye annet, som man kan bli belastet for på neste måneds mobilfaktura. Om du fortsatt trenger hjelp til dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg, så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Du får markedets billigste 1 GB mobilabonnement. Ulempen er at du må også være strømkunde hos Fjordkraft. En ubetinget mobilabonnement hadde vært en fordel.
Dekningen er god (Telenor), men prisene man må betale hvis man bruker mer enn avtalt mengde datatrafikk er drøye. Og varsel om at man er tom for datatrafikk kommer lenge før man faktisk er tom, slik at man glemmer å kjøpe en av de dyre datapakkene når man faktisk er tom. Da betaler man blodpris pr megabyte istedenfor. Dette gjøres nok med hensikt.
Er så elendig, at orker ikke skrive detaljert om det! Styr rett og slett unna: -Du blir flådd -Du blir rundlurt -Du blir totalt feilinformert