Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Monika

Er superfornøyd, men jeg ønsker 5G, så jeg byttet fordi ICE sa til meg at dere ikke hadde 5G. Venter i spenning på om jeg blir like fornøyd som jeg har vært med Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:04

Hei, det var trist å høre at du byttet. Vi kan bekrefte at vi også tilbyr 5G. Så lenge du har en mobiltelefon som har 5G, og du er i et område med 5G mast, så skal det fungere fint. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig service.

Omtale av  Konrad

Skiftet bank, og dermed var det 59 nok ekstra i måneden ekstra for papirfaktura. Ikke mulig å endre på "Min side".... ikke mulig å få kontakt med kunde-support. Når eg endelig klarer å få avtale giro til å fungere, så sender de allikevel ut papir faktura der det står "skal ikke benyttes- du har avtalegiro", og belaster 59 nok faktura-avgift.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei Konrad. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at det er hvordan du får tilsendt fakturaen som påvirker om du får gebyr. Avtalegiro er ingen faktura, men en betalingstjeneste bankene tilbyr. For å slippe papirgebyr kan vi sende faktura elektronisk enten på epost eller som efaktura til deg, da slipper du gebyr. Du kan fortsatt ha en avtalegiro som trekker denne automatisk til forfall. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

endret til å sende papirfaktura uten varsel

Omtale av  Misfornøyd

Operatør endret til papirfaktura uten varsel. Får ikke faktura på papir i posten, alt bli betalt automatisk på avtalegiro. Trukket 60,- i måneden i flere måneder før jeg merket det

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at en endring av bankene i efaktura tjenesten tidligere i år var årsaken til at noen kunder fikk tilsendt papirfaktura. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Billigt og god dekning

Omtale av  Mims

For mitt og min familie sin bruk er fjordkraft mobil abonnement riktig og godt valg. Det er billigt og vi har god Telenor dekning over heile landet og det er super dekning i dei landa vi ellers reiser til. Enkelt å endre til abonnement med større data om nødvendig og lett å skifte tilbake til det ein vanligvis bruker.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei Mims og tusen takk for tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Mobildata rollover fungerer ikke, og kundeservice svarer ikke på mail

Omtale av  Ruben J

Må hver eneste måned si ifra til kundeservice om at det er feil på mobildata grensen min, rollover skjer ikke av seg selv så dette er tydeligvis kunden sin jobb å gi beskjed om måned etter måned? Må bruke mye unødvendig tid på dette. Dem svarer ikke engang på mail hendelser. Helt ubrukelig firma. Bytter så raskt at jeg har brukt opp modildataen. Hvis jeg i det hele tatt får mobildata pakken som jeg har betalt for da. Styr unna!

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei Ruben. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at man får rollover når ny måned starter, man kan maksimalt spare opp dobbelt av grunn pakken man har, så har man 1GB kan man starte ny måned med 2GB osv. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Verken chat eller epost...

Omtale av  Katarina

Det positive: - bra for dem som klarer seg med 1 Gb data. Ingen vits å betale for det man ikke trenger. - fint med varsling om at man nærmer seg grensen for bruk av data. Det negative: - ingen chat-mulighet; - treg respons på eposter. Har nå ventet en uke, og sendt en ny henvendelse. - Umulig å vite om din epost-henvendelse faktisk er mottatt. Det du sender av gårde, blir ikke lagret i portalen; du får heller ikke noe på epost om at din henvendelse har fått tildelt et saksnummer, eller lignende. Forbedringsforslag: Mulighet for kunder å spore henvendelser til kundeservice enten i portalen eller på epost.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.09.2022 11:22

Hei Katarina! Tusen takk for tilbakemeldingen og forbedringsforslag. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Forbedringsforslaget ditt er sendt videre internt for å undersøke muligheten for å utvikle dette. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Billig og bra

Omtale av  Oddvar M. N

Greit for oss med lite data bruk! God dekning for oss.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.08.2022 14:48

Hei Oddvar M. N, Så kjekt du er fornøyd med mobilabonnement fra oss, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR