Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Dårlig dekning, alltid og overalt. - De satte opp prisen på ID sikring UTEN å varsle om dette i forkant av faktura. - Øker prisen på abonnementet, noe jeg derimot fikk varsel om, men ganske kjipt å få varsel om dette UNDER 1mnd før det trer i kraft. - Appen fungerer ikke. - Nettside for innlogging fungerer heller ikke. Skulle inn og sjekke hvorfor faktura var så høy, da fikk jeg bare feilmelding. Prøvd gjentatte ganger å logge inn fra mobil og PC uten hell.
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre at du har hatt dårlige erfaringer. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss. Vi kan hjelpe deg med å se på både avtalen din og innlogging på app/min side. Vi setter brukeropplevelsen høyt og anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf:23006100, så kan vi se på dette sammen. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft
Veldig god pris, bra dekning, fort levert, alt tipp topp!
Hei Mikal O, Takk for din tilbakemelding! Ingenting gleder oss mer enn å høre at du er fornøyd med pris, dekning, levering og samtidig at du anbefaler oss. Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, ikke nøl med å ta kontakt! Ha en riktig fin dag, Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Grei og solid Er godt fornøid med FjorkHåper dere fortraft Anbefaler dere til andre
Hei Yngvar S, Takk for din tilbakemelding! Vi er glad for at du er fornøyd hos oss, og sitter stor pris på at du anbefaler oss til andre. Ha en riktig fin dag. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Hadde problemer med outlock/mail, men etter mye om og men så ordnet det seg til slutt.
Hei Merete! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss! :-) Om du skulle ha behov for å kontakte oss i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
En mnd så kommer Mail om prisøkning. Merkelig synest jeg.
Hei Else, Takk for din tilbakemelding! Det er ikke ofte vi har hatt prisendringer, og for eksempel på 1GB abonnementet vårt er dette første prisendring siden vi startet med mobil i 2017. Vi har stor forståelse for at det er dumt når man akkurat har blitt kunde, men økningen vil gi oss større mulighet til å utvikle flere tjenester, for å gi en bedre brukeropplevelse og for å øke verdien du som kunde får. Du må gjerne ta kontakt med vårt kundesenter for en prat dersom du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Kortet skulle startes opp jeg prøvde å komme i kontakt med dere om situasjon at ikke jeg hadde fått simkort til min telefon så derfor ba jeg om p ikke sette i gang telefon men det ble gjort det endte opp med uten telefon men klarte å få overført tilbake til der jeg egentlig hadde sluttet så de viste forståelse og god service
Hei, Turid! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen svært høyt hos oss så det er trist å høre at du hadde en slik opplevelse. Nå kan ikke vi se ditt kundeforhold du hadde hos oss men det er bare å ta kontakt på 23006100 om du ønsker å ta en prat med oss. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Flott kundeservice.fikk hjelp til det jeg trengte. Hyggelig kundebehandler.
Hei, Vigdis :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Du må bare ta kontakt om det skulle være noe annet. Vi hjelper deg gjerne :) Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft