Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice er elendig, bare og styre unna. Lover og ordne opp, men det blir bar verre.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi blir likevel veldig glad for at du gir beskjed slik at vi kan jobbe med å bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men om saken din ikke er løst, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss igjen. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har meldt inn en sak. Det har vært 5 kundebehandlere på saken der ingen har lest hva jeg har rapportert inn og jeg fikk ikke hjelp.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss og veldig bra at du gir tilbakemelding på dette. Uten tilbakemeldinger kan vi ikke bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men håper saken din har ordnet seg. Hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi får eskalert den :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Egentlig OK pris. Men de opererer med en for meg "skjult medlemsavgift" på mellom 40 og 75 kr som ikke ble opplyst da jeg bestilte abonnementet gjennom Fjordkraft strømfordel.
Hei! Takk for din henvendelse. Er usikker på hva du mener med skjult medlemsavgift, er det månedsbeløpet på strømavtalen din? Det skal ikke være noe skjult hos oss for kunder. Jeg anbefaler deg at du tar kontakt med oss, siden vi ikke kan se enkelt saker, så kan vi finne ut hva som menes her og en løsning :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Leverer utrolig dårlig dekning i og rundt Oslo. Opplever ofte at det ikke engang er dekning i enkelte tilfeller. Sterk anbefaling å styre unna. Her er det mye forbedringspotensiale hos Fjordkraft.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber med utbygging av dekningsnettet sitt, de har hatt høyt fokus på stedet hvor det bor mange mennesker. Nå kan ikke vi se saken din om det er feilsøkt her og hvordan det ser ut i forhold til dekningskartet. Det skal være svært god dekning i Oslo området. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan feilsøke med deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Internett fungerte greit så lenge de hadde Telenor som leverandør. Så fikk jeg nytt kort fra Fjordkraft basert på Telia. Da kom jeg ikke på nett i det hele tatt, ingen steder, ikke midt i Oslo en gang, Etter avtale fikk jeg lov å sette inn det gamle Telenor-kortet som ble re-aktivisert. Det fungerte bra. Men så kom nytt Telia-basert kort i sept. -23, og nå var det ikke lenger mulig å holde på Telenor-kortet. Dette nye kortet har samme problem, kommer ikke på nett i det hele tatt. Kundeservice er hjelpsom, men det virker som om det er selve funksjonaliteten som mangler. Jeg har også tatt kontakt med Telia direkte, de er også hjelpsomme, men heller ikke de finner ut av det. Det virker som om kortet ikke vil kommunisere med telefonen i det hele tatt. NB! Kinesisk telefon, men med Telenor-kortet virket alt helt fint.
Hei! Takk for din henvendelse. Dette var ikke kjekt å lese at du har disse utfordringene med oss. Vi kan dessverre ikke se saken din direkte her, men vil gjerne fortsette å hjelpe deg. Kan du ikke ta kontakt igjen med oss? :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Veldig dårlig erfaringer med kundeservice etter å blitt hacket, og bedt om hjelp. Svarer arrogant at det er min egen skyld, siden jeg ikke betaler ekstra for alle sikkerhetsløsningene (!) ++ på alle regninger, alltid dyrere enn avtalen... De svarer i nesten alle tilbakemeldingene jeg leser her, at i noen områder er Telia bedre enn Telenor, men det er jo direkte løgn. De er jo alltid dårligere på alle steder..! Dessuten har Telenor bedre nettsikkerhet og god kundeservice 7 dager i uka..!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har denne opplevelsen av kundeservicen vår. Nå har Telia i det siste bygget ut nettverket sitt meget mye, så mye at til og med forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Det er så klart ikke noe tvang å ha Telia dekning, så om du opplever at Telenor dakning er bedre i området ditt er det en helt ærlig sak. Ønsker deg en god dag videre :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dere kan ikke forvente å beholde kundene når dere fullstendig ødelegger kvaliteten på produktet jeg abonnerer på. Telia (tidligere Tele2) er -og har alltid vært ubrukelig. Det kan sammenlignes med at man har -og betaler for en Mercedes leiebil, og så blir denne plutselig byttet ut med en Lada med samme månedsleie.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Tris å lese at du opplever dårligere dekning med Telia. Nå har Telia bygget godt ut når det kommer til dekning de siste årene og kan ikke sammenlignes med hvordan det var før. Telia sitt nett er bygget såpass bra ut at både forsvaret og politet benytter seg av Telia dekning. Det vil nok være områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt som det alltid har vært tidligere. Nå kan ikke vi se hvor du bor via denne saken, men dekningskartet til Telia er svært bra så vil anbefale å søke opp adressen din der også https://www.telia.no/nett/dekning/. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft