Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fryktelig dårlig dekning da vi var på hytten på Voss i påsken. Da var vi klar til å bytte tilbake til Telenor. Men vi er her fortsatt 😊
Hei Trine! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold hos oss men hvis du ønsker at vi skal se på dekningen kan du ringe oss på tlf 23006100. Vennlig hilsen Ann Helen Fjordkraft
Fornøyd, billig, bra abonnement,alt er bra, sålangt
Hei Tove! Takk for tilbakemeldingen. Vi er veldig glad for at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning, dårlig mobil nett. Skurrer mye når jeg snakker i telefonen.
Hei, L! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd. Jeg vet dessverre ingenting om hvor i landet du bor, så jeg får ikke hjulpet deg med feilsøkning eller dekningskart. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice for å se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Bare god erfaring hittil med abonnementet fra Fjordkraft Mobil
Hei Knut Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer brukeropplevelsen veldig høyt, så vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vennlig hilsen Omer, Fjordkraft
Utmerket forbindelse til en overkommelig pris.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Anna B :)
Veldig førnøyd med mobil abonnement od hyggelig kunde service
Hei Khaled, Takk for din henvendelse Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, vi setter veldig pris på positiv tilbakemelding Mvh Kamilla, Fjordkraft
Det var lett å bytte til fjordkraft abonnement. Ingen problem med dekningen heller
Hei Natalia! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre du er fornøyd! Det setter vi pris på :-) Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft