Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppdatering: Skrev feil i min tidligere omtale. Jeg tok kontakt med dem på chat, ikke telefon. De har lest igjennom dialogen vi hadde på epost, men ikke på chat, hvor det meste av samtalen ble gjort. Innkludert sjekk av instillinger og abonnementet. Så det de svarer stemmer ikke. Alt jeg skriver er en direkte gjengivelse, men dette firmaet kommer med nye unnskyldninger for hvert problem. De ber også kunder som opplever dårlig service å skrive til dem, men når man kommer i privat dialog blir de svært mindre behjelpelige dessverre. Åsa B.
Hei Åsa, Takk for rettelse av din tidligere omtale. Og igjen, leit å høre at du opplever oss slik. Alt av dialog på e-post og chat er lest gjennom her og konklusjonen blir nok det samme som sist. Som nevnt så får vi dessverre ikke gjort noe med hvor Telenor har dekning og ikke, så dersom du ikke har Telenor dekning der du bor vil jeg anbefale deg å bytte til et selskap med Telia eller Ice dekning. Husk å sjekk dekningskartet før du bytter. Ønsker deg velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning, dersom Telenor får bedre nett der du bor, eller om du flytter til et sted med Telenor dekning. Oskar // Happybytes
Dette var en veldig god opplevelse, rask hjelp og god service
Hei Bartlomiej, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Hadde Ice mobil og var meget misfornøyd med det meste.Byttet til Happybytes og godt fornøyd med dekning, gode priser og en rask service på chat.
Hei Jan, Så godt å høre at du er fornøyd med byttet til oss :) Og takk for omtalen! Oskar // Happybytes
Opplevde topp service...det eneste jeg savnet ( som en eldre person ) var det å kunne snakke med en person, da mine "chatteferdigheter " ikke er hlt på topp. Uansett alt ble løst av mine problemer og nå kan jeg bruke Happybytes som min leverandør..Mange Takk!
Hei Torbjørn, Så godt å høre at du er fornøyd med oss - og også godt å høre at du synes chat fungerte fint for deg - det er enklere og bedre enn det man kanskje tror :) Oskar // Happybytes
Happybytes leverer kvalitetstjenester med kjapp kundeservice til rimelig priser.
Hei Nils, Takk for happy omtale! :) Veldig godt å høre at du er fornøyd. Oskar // Happybytes
Kundeservice virker ikke å ta problemer på alvår. De har visst i en drøy måned minst før jeg ble kunde hatt et kjent problem med noen telefoner, deriblant min, hvor alle innkommende anrop kommer som "Ukjent". Dette gjør for det første at man ikke vet hvem som ringer, verken de som er i kontaktlisten eller ei, men enda verre det er ikke mulig å ringe tilbake. I mitt tilfelle er jeg avhengig av å være tilgjengelig på telefon og avhengig av å kunne ringe tilbake til de som ringer ettersom at jeg blant annet har kunder som ringer til meg. Dette er en såpass alvorlig feil at jeg mener det bør opplyses om når man tegner abbonement, men det gjorde det ikke.
Hei Vegard, Leit å høre at det var slik du opplevde vårt produkt og tjeneste. Har funnet saken det gjelder her, og ser at dette er noe som skyldes en bug hos Asus. Som kundeservice har sagt til deg følges dette opp med høy prirotet av vår systemleverandør opp mot de. Det er dessverre sånn med mindre asiatiske produsenter at de i liten grad bryr seg om å tilrettelegge innstillinger og tjenester, samt rette bugs, i mindre land som Norge. Vi håper dog at de får fikset dette raskt. Oskar // Happybytes
Rask og hyggelig hjelp med hjelp til felles innlogging ved flere telefonnummer
Hei Eirik, Takk for omtalen, godt å høre at du fikk hjelp til det du trengte :) Oskar // Happybytes