Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God verdi for pengene. Får ikke endret til egendefinert passord på appen eller "Min side" - en feilmelding dukker opp. Første kontakt med kundeservice - fått hjelp til å fikse mobilt internett på mobilen meget raskt.
Bra du er happy med oss Daniel. Skal ikke være noe problem å sette egendefinert passord. Kan du lagt inn for få tegn? Ta kontakt med kundeservice (som er kjappe som lynet) så finner vi ut av det. Takk for flotters omtale. Thomas // Happybytes
Jeg elsker hvor enkelt dette er, og enkelt betyr billig. Jeg vil kun ha mest mulig data og fart for pengene. At de har forenklet kundeservice uten telefonnummer gjør ingenting da de svarer veldig fort på epost og har chat. Skulle gjerne hatt noen flere muligheter som tvillingSIM og e-SIM. Topp levert, bytter ikke så lenge dere er på dette nivået =)
Vi blir jo veldige happy når vi får så mange fine tilbakemeldinger på en gang ☺️ e-SIM kan fikses hvis du tar kontakt med kundeservice (kommer også snart på "min side"). Takk også for fin omtale. Thomas // Happybytes
Meget fornøyd med Happy Bites. Alt fungerer som det skal. Jeg har ingen klager så langt. Dere nevner Plus Mobil som billigste. Det stemmer ikke etter mine lister.
Flott å høre at du er happy med oss Scott. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kjempefornøyfd med Happybyte, billigst å bruke hvis en måringe til land utenfor EU området og mottaker ikke har internett/Wifi tilgjengelig, rask og veldig serviceminded kundeservice, aldri hatt et så billig telefon abonement før og dekning over alt hvor jeg ferdes.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Hans. Supert at du er fornøyd med oss. Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Står nå på dag 3 uten nettverk/tilgang til å kunne kommunisere. Har kommuniserte med kundeservice og fått inntrykket at problemmet ikke ble tatt seriøst lengre opp i systemet. Ble til slutt opplyst at det var leverandøren Telenor Linx sin feil.
Som du vet har vi gjennom helgen gjort alt vi kan for å hjelpe deg. Dessverre rår vi ikke over feil hos våre leverandører på utenlandstrafikk. Uansett litt kjipt med en slik tilbakemelding med tanken på hjelpen du har fått. Thomas // Happybytes
Kontaktet kundeservice i dag etter min forrige omtale her for noen dager siden. Det ble litt av en opplevelse... fikk til svar med de problemene jeg hadde med "robot" stemme, ingen samtale venter og stadig omstart av tlf grunnet nett problemer, alt alt skyldtes produsentene og da spesielt Google og Kina telefoner. De hadde jo ikke klargjort for Happybytes sitt sim visstnok. (Jeg har Pixel tlf) Jeg måtte visst bare vente på Android 14 oppdatering, frem til det så er samtalene over 2G, derav "robot" stemmer, ikke samtale venter og daglig omstarter? Altså... jeg har hatt mange operatører opp igjennom årene og aldri hatt disse problemene før... så forstår virkelig ikke at de kan mene at dette er mitt og produsentene sin feil. Nei, Happybytes, dette er ikke godt nok... og de antydningene av kundeservice i tillegg som jeg tolker som: Skaff deg iPhone, problem løst.
Ingen har som du godt vet sagt det er din skyld, men som vi har forsøkt å forklare så er det telefonprodusentene som må legge inn våre opertørinnstillinger. Det aller fleste produsentene har gjort det, men ikke alle. Skjønner det likevel blir et problem for deg men du må ikke vri på det vi forsøker å forklare deg til noe annet enn det det er. Thomas // Happybytes
Etter at de fjernet støtten for tale over Wi-Fi fra OnePlus 8 Pro telefonen min,skal jeg bytte operatør. Talekvaliteten ble også drastisk mye dårligere da de byttet plattform. Vil ikke anbefale de til noen .
Synd du ikke er fornøyd med oss Endre. Nå er det ikke sånn at vi har fjernet støtte fra noen telefoner men ikke alle produsenter er like raske med å legge til våre tjenester i sine operativsystemer. Men det jobbes hardt med og det kommer. Thomas // Happybytes