Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Står nå på dag 3 uten nettverk/tilgang til å kunne kommunisere. Har kommuniserte med kundeservice og fått inntrykket at problemmet ikke ble tatt seriøst lengre opp i systemet. Ble til slutt opplyst at det var leverandøren Telenor Linx sin feil.
Som du vet har vi gjennom helgen gjort alt vi kan for å hjelpe deg. Dessverre rår vi ikke over feil hos våre leverandører på utenlandstrafikk. Uansett litt kjipt med en slik tilbakemelding med tanken på hjelpen du har fått. Thomas // Happybytes
Kontaktet kundeservice i dag etter min forrige omtale her for noen dager siden. Det ble litt av en opplevelse... fikk til svar med de problemene jeg hadde med "robot" stemme, ingen samtale venter og stadig omstart av tlf grunnet nett problemer, alt alt skyldtes produsentene og da spesielt Google og Kina telefoner. De hadde jo ikke klargjort for Happybytes sitt sim visstnok. (Jeg har Pixel tlf) Jeg måtte visst bare vente på Android 14 oppdatering, frem til det så er samtalene over 2G, derav "robot" stemmer, ikke samtale venter og daglig omstarter? Altså... jeg har hatt mange operatører opp igjennom årene og aldri hatt disse problemene før... så forstår virkelig ikke at de kan mene at dette er mitt og produsentene sin feil. Nei, Happybytes, dette er ikke godt nok... og de antydningene av kundeservice i tillegg som jeg tolker som: Skaff deg iPhone, problem løst.
Ingen har som du godt vet sagt det er din skyld, men som vi har forsøkt å forklare så er det telefonprodusentene som må legge inn våre opertørinnstillinger. Det aller fleste produsentene har gjort det, men ikke alle. Skjønner det likevel blir et problem for deg men du må ikke vri på det vi forsøker å forklare deg til noe annet enn det det er. Thomas // Happybytes
Etter at de fjernet støtten for tale over Wi-Fi fra OnePlus 8 Pro telefonen min,skal jeg bytte operatør. Talekvaliteten ble også drastisk mye dårligere da de byttet plattform. Vil ikke anbefale de til noen .
Synd du ikke er fornøyd med oss Endre. Nå er det ikke sånn at vi har fjernet støtte fra noen telefoner men ikke alle produsenter er like raske med å legge til våre tjenester i sine operativsystemer. Men det jobbes hardt med og det kommer. Thomas // Happybytes
Super service og fikk raskt svar når jeg lurte på ting. Like god dekning som tidligere abonnement, bare veldig mye billigere. Anbefales på det sterkeste!!!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Alf 😀 Tusen takk for flott tilbakemelding, omtale og ikke minst din anbefaling 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd! Alltid god service og raskt svar- Ikke noe å utsette!
Veldig hyggelig at du er happy med oss Tor. Takk også for at du har valgt Happybytes og veldig fin omtale. Thomas // Happybytes
Kjempe god service, ved nett problemer i utlandet.
Takk for hyggelig tilbakemelding Knut. Vi er her for å hjelpe når du skulle trenge oss. Takk også for fin omtale. Thomas // Happybytes
Fikk en veiledning med beskrivelse og bilder på hvordan jeg skulle gå inn på innstillinger. Da fungerte det igjen🙌☺️
Flott å høre at det løste seg Kristin. Vi er her for hjelpe. Thomas // Happybytes