Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Og bytte over til HappyBytes gikk bra! Meget fornøyd med Telenor sin fantastiske dekning og den oversiktlige appen til HappyBytes. Eneste jeg tenker kunne vært bedre, er at det skulle kunne gått an og endre abonnement i appen. Ellers alt i alt kjempe fornøyd! Gode priser på abonnementene!
Hei Martin Hyggelig å høre at du er fornøyd. Abo-bytte i App og "min side" er under utvikling 👍🏻 Thomas // Happybytes
Hold dere unna dette selskapet Etter 14 dager med happybytes ser, jeg store utfordringer med dekning med i happybytes. andre leverandører jeg tidligere har hatt. Når det gjelder data, er det graverende hvor dårlig dekningen er. I sentrale strøk er det også dårlig. Etter E 6 var det ingen dekning, merkelig!! Vurderer å bytte
Med FULL Telenordekning 4G og 5G er det litt vanskelig å forstå det du skriver. Spesielt behovet ditt for å dra på med så stor negative typer. Ta kontakt med oss så får vi se om vi kan finne ut av det. Thomas // Happybytes
Har byttet 2 abonement til happybyttes . Alt gikk som avtalt . Fikk simkort tilsent som avatlt. Portering av nummer til riktig dato og tid. Fakturering via avtalegiro iht kontrakt. Fantasisk bra og problemfritt overgang !! Mye stabilt data for penger. Anbefalles på det sterkeste !
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
I sommer byttet vi fra Ice til Happybytes og har hatt en svært god opplevelse. Har to ungdommer som opplever god dekning i alle områder og jeg som pappa opplever at de hele tiden har tilstrekkelig med GB. Servicen og viljen til å svare raskt har også vært utrolig god. Anbefaler Happybytes på det sterkeste!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Veldig bra og billig men mangler e-sim. Kjempebra at de tilbyr kjemperimelig mobilabonnement til eldre uten mobildata. Besteforeldrene mine er strålende fornøyde.
Hei Per e-SIM er på vei. Kommer masse spennende nyheter fra oss om ikke lenge. Thomas // Happybytes
tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn
Hei Det var leit. At vi ikke har kundeservice per telefon gjør oss i stand til å hjelpe kundene våre bedre. Det gjør på ingen måte dårlig, tvert imot. Thomas // Happybytes
Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.
Hei Pål Bra å høre at du for det meste er fornøyd. At vi ikke har telefonisk kundeservice er bevisst valg og som du selv nevner, gjør det at vi kan hjelpe kundene våre bedre og raskere. Thomas // Happybytes