Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn
Hei Det var leit. At vi ikke har kundeservice per telefon gjør oss i stand til å hjelpe kundene våre bedre. Det gjør på ingen måte dårlig, tvert imot. Thomas // Happybytes
Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.
Hei Pål Bra å høre at du for det meste er fornøyd. At vi ikke har telefonisk kundeservice er bevisst valg og som du selv nevner, gjør det at vi kan hjelpe kundene våre bedre og raskere. Thomas // Happybytes
Testet mobilt bredbånd fra Happybites. Etter bare noen timer var regningene høyere enn det jeg har på mittandre abbonement. For mitt forbruk blir happybites alt for dyrt og jeg gikk tilbake til mitt gamle abbonement etter bare noen timer.
Hei Remi Med "Bare Data" betaler du for mobildata du faktisk bruker uten noen fast månedsavgift. Ergo betaler du heller ikke noe når du ikke bruker det. Har du et rimelig fast løpende forbruk er det andre løsninger som kan fungere bedre. Thomas // Happybytes
Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes