Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet nettopp fra Release til Ice til HappyBytes, siden jeg var ikke fornøyd med Ige. Det har vært det beste valget jeg har gjort. Hastigheten er mye kjappere og ikke sperret av, og det er mye billigere. Det eneste som er litt dårlig er at jeg måtte legge inn mobildata/sms/mms instillinger manuelt, men det funker også!
Så flott at du er happy med oss Aleksander. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes fra Onecall for å få bedre dekning på jobb på Svalbard der Telia nettet ikke er det beste. Har ellers vært veldig fornøyd med Onecall. Har vært kunde hos hos Happybytes en uke nå og har elendig dekning hjemme på Eidsvoll og på hytta på Beitostølen hvor jeg tidligere med Onecall hadde full dekning erfarer jeg en strek og ustabilt samtale kvalitet. Leser at de mener de har full Telenor dekning/kvalitet men kan ikke stemme da jeg satt ved siden av en kompis med Telenor abo og han hadde 5 streker mens jeg hadde 1.
Kan ikkje sende mms, kan ikkje dele nett, tregt nett kan ikkje snakke og bruke internet samtidig. Har prøvd anbefalte instillinger, det fungerer heller ikkje. Hvorfor LTE og ikkje 4g? Har Iphone 11
Alt fungerte fint inntil de sendte ut nytt SIM-kort. Da opplevde jeg følgende: - Mistet 5g-dekning - Samtaler ble brutt - Dårligere dekning i grisgrendte strøk - Veldig lav datakapasitet i utlandet Leser at flere andre har opplevd liknende problemer etter bytte av SIM-kort og konkluderer derfor med stor sikkerhet at det nye SIM-kortet er årsak til problemene. Ingen konkret hjelp å få av kundeservice, så byttet derfor til Pluss Mobil.
Abonnementet er billig og bra, med god dekning. 🤩
Har fri data abo, men kom på ferie i utlandet fikk jeg mld på at fri data IKKE gjelder i utlandet. Da er dette senker til 30 gb. Har hatt store problem med å ringe, sende vanlige tekstmld. Har måtte sette opp tlf på nytt 3 ganger etter bytte til Happybytes. Dårlig app også
Nothing is working reliably with Happybytes. Customer service is fast to communicate inside their opening hours but they will rarely solve the issue and there are many issues! Ordinary phone calls will not connect. SMS and MMS do work sometimes but mobile data will not work reliably. I've had four new SIM cards sent to me this year without any improvement. Whats worse is that it seems like problem is arising mostly when you are crossing national borders, which is also when you need a reliable phone the most!