Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært HB kunde i 2 år, og har vært OK fornøyd fram til nå… Men da jeg skulle bytte til Telia ble jeg offer for HBs håpløse vilkår om at de tar seg betalt for hele sluttmåneden selv om jeg byttet leverandør i starten av måneden. HB skjuler seg bak at dette er bransjestandard, men ingen er vel overrasket over at Telenor og Telia bruker disse triksene… Men trodde kanskje ikke HB var like sleip. Oppsummert: 1. Billig, men Telia er billigere dersom du har mulighet for samlepakker og ringer dem for et tilbud med 12 mnders binding 2. Kun skriftlig kundeservice plaget ikke meg, men det tar tid når du virkelig har noe på hjertet 3. HB bruker de samme triksene som Telenor og Telia når anledningen byr seg… HB sendte meg en sms da jeg hadde signert avtalen for å fortelle meg at jeg hadde gjort noe dumt da jeg transporterte nummeret mitt til ny leverandør i starten av fakturamåneden, men da var det jo allerede for sent… Vi hadde egentlig tenkt og bare flytte over ett abonnement for å få pakke-fordelene til Telia, men nå bytter vi alle sammen vekk fra HB.. Vi trodde HB var en frisk liten mobilutfordrer som tok kunden på alvor, men så er de jo akkurat like utspekulerte som storebrødrene sine… Farvel HB!
Lei at du ser det slik. Til din info så ha vi de absolutt rundeste vilkårene på dette i bransjen. Vi styrer ikke når ditt leverandørskifte gjøres. Det gjør du. Derfor har du også mottatt en sms med info om hva som er lurt og ikke når det gjelder dette. Thomas // Happybytes
Fornøyd,og da er alt såre vel 👍🌹Uslåelig på pris,god dekning og de leier nett av Telenor
Da blir det som i vår "slogan" da - Både Billig og Bra. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Rett å slett berre heilt elendig dekning. Edge nettet til Telia er raskere. Kommer nok til å bytte fort som bare d. Styr unna happybytes. Ikke vert en eneste kr
Den er grei... Thomas // Happybytes
Meget fornøyd med kundeservice og abonnement. Anbefales!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjell. Takk også for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
APN fil trøbbel med Google Pixel 5A som ble løst av sterk teknisk hjelp!
Flotte det løste seg Lars. Hilser så mye fra gutta på tech og takker for veldig hyggelig tilbakemelding.Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
HappyBytes har i tillegg til gode priser (spesielt i utlandet) også en sjeldent god kundeservice :) Jeg er for tiden i Mexico, og har vært i dialog med HappyBytes flere ganger på mail. Jeg må si jeg er meget tilfreds, og vil spesielt fremheve (navn annonymisert) serviceorienterte, hyggelige og ryddige fremtoning :) Mvh Geir
Tusen takk for superfin tilbakemelding og omtale Geir 🙌🏻 Vi lover å stå på for og levere minst like godt også i fremtiden 👍🏻 Thomas // Happybytes
Dessverre fikk jeg ikke produktet jeg har bestilt. Det kan hende jeg er unik og at dette har skjedd med bare min telefon da jeg oppdaget at SIMen fra HappyBytes fungerer på en annen telefon og mitt gamle SIM med telenor-dekning fungerte på min telefon før byttet. Til tross for god kundeservice - dog med kort åpningstid - klarte vi ikke å løse problemet med at Telenor sitt nett ikke var tilgjengelig for min telefon (OnePlus 8 Pro DualSim). De på kundeservice prøvde virkelig så godt de kunne å løse disse merkelige problemene. Opplever også dessverre at nettet innimellom går over på EDGE og her har jeg ikke fått produktet jeg bestilte. Det kunne vært så bra, men det ble det ikke.
Det du opplever er dessverre et litt underlig problem på telefoner med DUAL-SIM. Vi gjør det vi kan for å finne ut av det men det virker som problemet oppstår i telefonene. Thomas // Happybytes