Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dessverre fikk jeg ikke produktet jeg har bestilt. Det kan hende jeg er unik og at dette har skjedd med bare min telefon da jeg oppdaget at SIMen fra HappyBytes fungerer på en annen telefon og mitt gamle SIM med telenor-dekning fungerte på min telefon før byttet. Til tross for god kundeservice - dog med kort åpningstid - klarte vi ikke å løse problemet med at Telenor sitt nett ikke var tilgjengelig for min telefon (OnePlus 8 Pro DualSim). De på kundeservice prøvde virkelig så godt de kunne å løse disse merkelige problemene. Opplever også dessverre at nettet innimellom går over på EDGE og her har jeg ikke fått produktet jeg bestilte. Det kunne vært så bra, men det ble det ikke.
Det du opplever er dessverre et litt underlig problem på telefoner med DUAL-SIM. Vi gjør det vi kan for å finne ut av det men det virker som problemet oppstår i telefonene. Thomas // Happybytes
Godt fornøyd med tjenestene til Happybytes, men de informerer feil på sine nettsider. De skriver at det er "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS". Dette stemmer ikke siden de tar ekstra betalt for å ringe f eks fra Norge til Sverige. Dette til tross for at både Norge og Sverige er "i EØS". Kundeservice var ikke spesielt imøtekommen på henvendelse om dette.
Beklager hvis du ikke har opplevd oss som imøtekommende. Dessverre blander du bruk når du er i EU og det å ringe fra Norge til EU (og andre). Det vi skriver om inkludert bruk på våre nettsider er bruk i EU. Dessverre er prisene regulert på andre premisser ved samtaler fra Norge (som også beskrevet på våre nettsider). Thomas // Happybytes
Det er riktig at med Flex så koster den første 1GB 149 kr. Så de 70 kr pr mnd kan fort bli dyrt.
Flex er ment for de som vanligvis ikke bruker så mye data men heller ønsker å betale for det de faktisk bruker. Bruker du 1GB eller mer har vi andre abonnementer som passer bedre. Du kan bytte selv på "min side" eller ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Har tidligere puttet penger i lommene på Telenor og Telia. Gikk over til Happybytes og er veldig fornøyd! Lav månedspris og god mengde data til mitt bruk. Så er det hyggelig at du får melding om at abonnementet har blitt oppgradert med 1 ekstra GB , helt uten kostnad . App'en er enkel og oversiktelig med all informasjon du trenger som bruker
Når du er fornøyd blir vi veldig happy! Takk for at du valgte oss og takk for flott tilbakemedling og omtale. Thomas // Happybytes
Lett tilgjengelig, rask og ypperlig kundebehandling
Takk for at du har valgt oss. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Tusen takk også for fin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Byttet fra dyre Telenor abonnement til rimelige fra Happybytes for hele familien. Vi bor på en plass uten mobildekning, og mulighet for Wifi tale var en forutsetning for bytte. Dette skulle ikke være noe problem, og jeg fikk bekreftet at de (HB) støttet dette. På porteringsdato fikk vi store problemer, og ved henvendelse til kundeservice fikk vi til svar at wifi tale ikke var tilgjengelig før tidligst til jul. Måtte kjøre til en bakketopp med dekning for å ringe Telenor. Talentløst av selger hos Happybytes!! internett deling er heller ikke inkludert. Byttet omgående tilbake. får hva man betaler for
Når er det ingen selgere hos oss Kjetil. Som forklart så kommer WiFi-tale på plass igjen med neste IOS-oppdatering. Skjønner det ikke hjelper deg her og nå men omtalen din blir noe krass med utgangspunkt i de tilbakemeldinger vi har gitt deg. Men greit nok. Thomas // Happybytes
Enkelt å bytte, sømløs overgang fra vipps mobil. Oversiktlig app med alt du trenger av informasjon, og ingen skjulte kostnader. Oppsumert så er jeg veldig fornøyd.
Velkommen og takk for at du valgte oss Henrik. Takk også for flott omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes