Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rett å slett berre heilt elendig dekning. Edge nettet til Telia er raskere. Kommer nok til å bytte fort som bare d. Styr unna happybytes. Ikke vert en eneste kr
Den er grei... Thomas // Happybytes
Meget fornøyd med kundeservice og abonnement. Anbefales!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjell. Takk også for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
APN fil trøbbel med Google Pixel 5A som ble løst av sterk teknisk hjelp!
Flotte det løste seg Lars. Hilser så mye fra gutta på tech og takker for veldig hyggelig tilbakemelding.Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
HappyBytes har i tillegg til gode priser (spesielt i utlandet) også en sjeldent god kundeservice :) Jeg er for tiden i Mexico, og har vært i dialog med HappyBytes flere ganger på mail. Jeg må si jeg er meget tilfreds, og vil spesielt fremheve (navn annonymisert) serviceorienterte, hyggelige og ryddige fremtoning :) Mvh Geir
Tusen takk for superfin tilbakemelding og omtale Geir 🙌🏻 Vi lover å stå på for og levere minst like godt også i fremtiden 👍🏻 Thomas // Happybytes
Dessverre fikk jeg ikke produktet jeg har bestilt. Det kan hende jeg er unik og at dette har skjedd med bare min telefon da jeg oppdaget at SIMen fra HappyBytes fungerer på en annen telefon og mitt gamle SIM med telenor-dekning fungerte på min telefon før byttet. Til tross for god kundeservice - dog med kort åpningstid - klarte vi ikke å løse problemet med at Telenor sitt nett ikke var tilgjengelig for min telefon (OnePlus 8 Pro DualSim). De på kundeservice prøvde virkelig så godt de kunne å løse disse merkelige problemene. Opplever også dessverre at nettet innimellom går over på EDGE og her har jeg ikke fått produktet jeg bestilte. Det kunne vært så bra, men det ble det ikke.
Det du opplever er dessverre et litt underlig problem på telefoner med DUAL-SIM. Vi gjør det vi kan for å finne ut av det men det virker som problemet oppstår i telefonene. Thomas // Happybytes
Godt fornøyd med tjenestene til Happybytes, men de informerer feil på sine nettsider. De skriver at det er "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS". Dette stemmer ikke siden de tar ekstra betalt for å ringe f eks fra Norge til Sverige. Dette til tross for at både Norge og Sverige er "i EØS". Kundeservice var ikke spesielt imøtekommen på henvendelse om dette.
Beklager hvis du ikke har opplevd oss som imøtekommende. Dessverre blander du bruk når du er i EU og det å ringe fra Norge til EU (og andre). Det vi skriver om inkludert bruk på våre nettsider er bruk i EU. Dessverre er prisene regulert på andre premisser ved samtaler fra Norge (som også beskrevet på våre nettsider). Thomas // Happybytes
Det er riktig at med Flex så koster den første 1GB 149 kr. Så de 70 kr pr mnd kan fort bli dyrt.
Flex er ment for de som vanligvis ikke bruker så mye data men heller ønsker å betale for det de faktisk bruker. Bruker du 1GB eller mer har vi andre abonnementer som passer bedre. Du kan bytte selv på "min side" eller ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes