Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til 10gb og nytt nr. Meget mooth og problemfritt
Så bra at du er happy med oss Kim. Takk for at du valgte Happybytes og takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Hjelpsomme medarbeidere som kan produktet og har meget kort responstid på henvendelser
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Petter. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Hver gang jeg tar kontakt med Happybytes benytter jeg sjansen til å si hvor uendelig glad jeg er i dem. De plager meg aldri med tilbudseposter eller noe som helst. De har bare lav pris og alt er en fryd. Tusen takk. Happybytes er det eneste selskapet jeg har med å gjøre som faktisk gjør meg blid.
Tusen takk til deg S10g. Vi er veldig glad i deg også. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Sitter i Skottland uten dekning og de svrer ikke. Ble lovet at simkort skulle vare tiø 14 november. Det stemmer ikke og nå får jeg ikke ko tkt med dem. Hold dere langt unna
Her har det som du vet dessverre vært litt misforståelser siden du har flere nummer hos oss. Det har vi så vidt jeg har klart å finne ut av ordnet opp i. Vi svarer alltid alle kunder. Thomas // Happybytes
har veldig variert databruk, og siden man kan endre abonnement en gang i måneden er det helt supert, for da har jeg alltid et abo som passer for meg. Har byttet mye abonnement oppgjennom, men ser ingen grunn til å bytte videre her enn så lenge. Keep it up (og ikke sett opp prisene)
Takk for at du har valgt Happybytes Simen. Vi skal jobbe på vi og sørger for at du kan ha det abonnementet som passer best for deg til en hver tid. Takk også for flott tilbakemelding og fin omtale. Thomas // Happybytes
Jeg har vært fornøyd med selve abonnementet. Men kundeservicen er helt på bærtur. Man kan kun chatte og ikke ringe inn. De har nå sperret mitt simkort UTEN at jeg har mottatt et nytt. De gjentar to ganger at det må være jeg som ikke har navn på postkassen, hvilket jeg selvsagt har. Det beste de kan gjøre er å aktivere simkortet som de nå har sperret på MANDAG kl 12. Idag er det fredag. Latterlig. For deretter å si det er min egen feil at dette skjedde, jeg skulle sagt ifra på torsdag. Men jeg sa ifra første gang allerede på chat på tirsdagen! Besserwisser og iskald service. Helt vilt. Aldri chattet med en så fæl kundeservicemedarbeider hos dem noensinne. Ansvarsfraskrivelse og null empati. Utrolig dårlig. Lave priser hjelper ikke om kundeservice driter fullstendig i deg.
Hei Sarah. Har respekt for at man bli frustrert men den fremstillinger du tar frem her er jo ikke helt korrekt. Vi har gjort det vi kan for å løpende informere, hjelpe og svare deg. Men vi kan ikke trylle (selv om vi ofte skulle ønske det vi også) Thomas // Happybytes
Sønnen min fikk meg til slutt til å bytte, jeg var skeptisk… Dette her synes jeg fungerte fint og er fornøyd så langt. Håper ikke de blir solgt eller noe tull som har skjedd mye i markedet ser jeg.
Vi syntes sønnen din er en veldig klok fyr med gode anbefalinger. Glad for at du har kommet frem til det samme 😃 Takk for at du valgt oss Kamilla og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes