Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært fornøyd med selve abonnementet. Men kundeservicen er helt på bærtur. Man kan kun chatte og ikke ringe inn. De har nå sperret mitt simkort UTEN at jeg har mottatt et nytt. De gjentar to ganger at det må være jeg som ikke har navn på postkassen, hvilket jeg selvsagt har. Det beste de kan gjøre er å aktivere simkortet som de nå har sperret på MANDAG kl 12. Idag er det fredag. Latterlig. For deretter å si det er min egen feil at dette skjedde, jeg skulle sagt ifra på torsdag. Men jeg sa ifra første gang allerede på chat på tirsdagen! Besserwisser og iskald service. Helt vilt. Aldri chattet med en så fæl kundeservicemedarbeider hos dem noensinne. Ansvarsfraskrivelse og null empati. Utrolig dårlig. Lave priser hjelper ikke om kundeservice driter fullstendig i deg.
Hei Sarah. Har respekt for at man bli frustrert men den fremstillinger du tar frem her er jo ikke helt korrekt. Vi har gjort det vi kan for å løpende informere, hjelpe og svare deg. Men vi kan ikke trylle (selv om vi ofte skulle ønske det vi også) Thomas // Happybytes
Sønnen min fikk meg til slutt til å bytte, jeg var skeptisk… Dette her synes jeg fungerte fint og er fornøyd så langt. Håper ikke de blir solgt eller noe tull som har skjedd mye i markedet ser jeg.
Vi syntes sønnen din er en veldig klok fyr med gode anbefalinger. Glad for at du har kommet frem til det samme 😃 Takk for at du valgt oss Kamilla og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Byttet til happybytes og er veldig fornøyd. Rask og god kundeservice, brukervennlig app og en fornuftig pris på abonnementet. På reise i utlandet fungerer alt også veldig sømløst, og da jeg brukte opp dataen jeg hadde kunne jeg enkelt legge til i appen og ha full kontroll på kostnadene. Anbefales!
Når du er fornøyd er vi happy. Ikke før. Takk for både anbefaling, hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Visste ikke at gresset var grønnere på den andre siden. Veldig fornøyd etter å ha byttet fra Telenor, etter å ha hatt det i alle år. Akkurat samme dekning, bare en god del lavere priser. Utenlands fungerer det også bra gitt. Uvant å ikke kunne ringe mobilselskapet sitt, men synes chat og e-post fungerer mye bedre, i hvert fall når de til gjengjeld svarer lynraskt. Ser at de har fått mye pepper her på Bytt, men det kan jeg helt ærlig ikke se hvorfor.
For en super-hyggelig tilbakemelding å få Oda 😃 Herlig å høre at du er happy med oss. Takk også for den flotte omtalen. Thomas // Happybytes
Synes de holder det de lover, enda ikke blitt satt oppnå pris eller solgt på noe tull. Det var ikke akkurat sjeldent i det forrige selskapet keg var hos.
Topp at du er happy med oss Heidi. Lave priser og billig mobilabonnement er bedre en tull og tøys. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales
Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes