Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen er bra til hvor mye data man får, fint med Telenor dekning, men dårlig kundeservice og app
Vi leverer som du ser av andre omtaler her på Bytt som regel svært godt på kundeservice. Beklagelig at det ikke var din opplevelse. Føler meg trygg på at det inntrykket endrer seg neste gang du tar kontakt med oss. Thomas // Happybytes
Jeg har hatt mange andre operatører for mobilabonnement, men jeg skal aldri bytte til noen andre igjen. Happybytes og deres kundeservice er verdens beste, og det er ingen overdrivelse! Abonnementet har en fantastisk pris, alltid god dekning, masse data og de gangene jeg har bedt kundeservice om hjelp svarer de og løser hva jeg spør om innen minutter. Happybytes for alltd!!
For en utrolig hyggelig tilbakemelding Mette. Vi lover å ta godt vare på deg for alltid! Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Var i chat med kundeservice pga feil, når jeg kom inni chatten tok det minimum 10 minutter på hver gang han svarte, useriøst`!!!
Da har det nok vært uvanlig mye trøkk på kundeservice akkurat da. Vanligvis svarer vi i løpet av noen få sekunder. Thomas // Happybytes
Hadde Talkmore før og brukte aldri mer enn 8-11 gb i måneden. Skrudde aldri av mobildata. Kunne se på TikTok og YouTube og fortsatt ligge mellom 8-11 gb i mnd. Byttet til Happybytes siden prisene var rimeligere og jeg kunne velge 10gb abonnent. De har ikke 4g eller 5g men noe som heter «LTE». Plutselig har jeg brukt 23 gb på 22 dager hvor jeg har skrudd av mobildata når jeg ikke har trengt det. 1GB forsvinner tydeligvis på 10 minutter …? Hadde mobilen i lommen. Mobildata på pga ventet en Mail. Fikk melding klokka 17:35 «Hei. Du har aktivert autopåfyll og vi har lagt til 1 GB ekstra, med varighet ut måneden. Hilsen Happybytes» fikk ny melding 17:49 med nøyaktig samme tekst. Det koster «kun» 19kr for 1 gb påfyll, men det blir dyrt i lengen når du er tom på dag 11 i måneden. dette «billige» operatør opplegget hevder de har billige priser og full telenordekning, men forbruket ditt blir plutselig dobbelt så høyt så du må bruke ekstra penger for å kunne bruke mobildata. Og dekningen er i alle fall ikke med «full hastighet» som de hevder. Mye dårligere dekning selv om det er Telenor.
LTE er den tekniske beskrivelsen av 4G. Altså det samme. Resten av det du skriver er det ikke noen logisk forklaring på. Ta kontakt med kundeservice så finner vi sikkert ut av det. Thomas // Happybytes
Etter de sendt meg nytt simkort, forsvant 5G og fikk kun 4G. Helt idiotisk. Byttet selvfølgelig leverandør med en gang.
Har du en telefon som støtter 5G og har siste versjon av telefonens software er det ingen grunn til det. Ta kontakt med kundeservice så hjelpe de deg. Thomas // Happybytes
Lite men omtenksomt selskap! Veldig flinke og hyggelige
Flott å høre at du er happy med oss Mehdi. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Alltid hjelpsom kundeservice! Dekningen er god og de er rundt i kantene. Har du et problem så si ifra til de tidlig så ordner de opp!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Even 😃 Vår jobb er å sørge for et mest mulig happy kundeforhold og det er flott å høre at det også er din erfaring. Thomas // Happybytes