Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde Talkmore før og brukte aldri mer enn 8-11 gb i måneden. Skrudde aldri av mobildata. Kunne se på TikTok og YouTube og fortsatt ligge mellom 8-11 gb i mnd. Byttet til Happybytes siden prisene var rimeligere og jeg kunne velge 10gb abonnent. De har ikke 4g eller 5g men noe som heter «LTE». Plutselig har jeg brukt 23 gb på 22 dager hvor jeg har skrudd av mobildata når jeg ikke har trengt det. 1GB forsvinner tydeligvis på 10 minutter …? Hadde mobilen i lommen. Mobildata på pga ventet en Mail. Fikk melding klokka 17:35 «Hei. Du har aktivert autopåfyll og vi har lagt til 1 GB ekstra, med varighet ut måneden. Hilsen Happybytes» fikk ny melding 17:49 med nøyaktig samme tekst. Det koster «kun» 19kr for 1 gb påfyll, men det blir dyrt i lengen når du er tom på dag 11 i måneden. dette «billige» operatør opplegget hevder de har billige priser og full telenordekning, men forbruket ditt blir plutselig dobbelt så høyt så du må bruke ekstra penger for å kunne bruke mobildata. Og dekningen er i alle fall ikke med «full hastighet» som de hevder. Mye dårligere dekning selv om det er Telenor.
LTE er den tekniske beskrivelsen av 4G. Altså det samme. Resten av det du skriver er det ikke noen logisk forklaring på. Ta kontakt med kundeservice så finner vi sikkert ut av det. Thomas // Happybytes
Etter de sendt meg nytt simkort, forsvant 5G og fikk kun 4G. Helt idiotisk. Byttet selvfølgelig leverandør med en gang.
Har du en telefon som støtter 5G og har siste versjon av telefonens software er det ingen grunn til det. Ta kontakt med kundeservice så hjelpe de deg. Thomas // Happybytes
Lite men omtenksomt selskap! Veldig flinke og hyggelige
Flott å høre at du er happy med oss Mehdi. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Alltid hjelpsom kundeservice! Dekningen er god og de er rundt i kantene. Har du et problem så si ifra til de tidlig så ordner de opp!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Even 😃 Vår jobb er å sørge for et mest mulig happy kundeforhold og det er flott å høre at det også er din erfaring. Thomas // Happybytes
Fikk svar på forespørslen om utsetting av SIM-bytte på få minutter på chat. Utsettelsen var alt gjort på forespørsel på e-post iløpet av få timer.
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Joakim. Vi er for å hjelpe når du trenger oss 👍🏻 Thomas // Happybytes
Rimelig, med mye data. Vært fornøyd kunde for to døtre og meg selv i snart ett år!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Glenn 😃 Vi jobber på og lover å levere like godt også de neste årene. Thomas // Happybytes
Fikk max hjelp av kundeservice ved bestilling av abonnement. Strålende fornøyd!
Tusen takk for at du har valgt Happybytes Linn og takk for veldig hyggelig tilbakemelding på vår kundeservice 😃 Thomas // Happybytes