Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til «en om dagen» fordi det var det beste tilbudet for mitt behov, og det absolutt rimeligste. Glad jeg gjorde grundig research og fant frem til denne løsningen. Kundeservicen, med hjelp til bytting av abonnement, oversikt over forbruk og faktura og personlig service har vært utmerket. Trygt og godt å ha denne løsningen! Anbefales!
Takk for hyggelig og god tilbakemelding Synne :)
Byttet til En om dagen og har nok data, hver dag, til en veldig gunstig pris
Så godt å høre at du er fornøyd Rune :) Oskar // Happybytes
Abonnement som passer meg perfekt, billig og bra. Byttet fordi jeg bruker ikke mer enn 1 GB om dagen, og mye billiger enn det jeg hadde tidligere.
Hyggelig å høre Daniel, velkommen skal det være som kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Jeg har ennå Happybytes Flex for 70 kroner. i dag fikk jeg e.post fra Happybytes, at fra 1. mars skal det inholde ikke lenger 500 MB data. Det betyr for meg, med 500 megabyte data vil det koste 172,50 kroner!! Det tilsvarer en økning på 146 prosent!!!
Hei Uwe, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Dessverre er prismodellen til Telenor som vi leier nett av slik at de første dataene er ganske dyre. Så blir det rimeligere etter hvert (altså ikke en lineær prisøkning på det nivået du skisserer). Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Thomas // Happybytes
Får beskjed om at abonnement med 500 Mb data økes fra 70,- til 173,-. Nå kan jeg betale data etter forbruk. Men hva koster det? Det blir det ikke opplyst om.....
Hei Bjørn Nå er det faktisk ikke slik at vi setter opp prisen men det vil ikke lenger være noe data inkludert i månedsprisen på kr 70,-. Du betaler kun for data du faktisk bruker, som kanskje varierer fra måned til måned. Prisen på data per MB/GB finner du på våre nettsider. Du vil fortsatt ha Norges billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Thomas // Happybytes
Fikk svar på kundeservice i løpet av få minutter, nok til å gjøre meg fornøyd :)
Hyggelig å høre at du er fornøyd med den raske og gode kundeservicen vår :)
Fikk kjapp hjelp med nytt simkort..De er svert høfflige
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår :) Oskar // Happybytes