Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales
Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes
De sender simkortet sent, og det tok 10 dager før simkortet ble aktivert. Jeg vil definitivt ikke anbefale det.
Vi sender SIM-kort stort sett samme dag eller dagen etter en bestilling. Men postgangen er det den er. Av den grunn settes også aktiveringsdato sånn at vi skal være sikker på at du faktisk har mottatt SIM-kortet. Vil du hatt tidligere oppstart hadde det løst seg med kjapp henvendelse til kundeservice. Thomas // Happybytes
Ingen problemer, god kundeservice. Ingenting å utsette
Hyggelig å høre at du er happy med oss Martin 😃 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Jeg har vært kunde hos HappyBytes i flere måneder og var opprinnelig fornøyd med tjenesten deres. De tilbød rask kundeservice på nett, og de svarte alltid veldig raskt på henvendelser. Dessverre har situasjonen endret seg nylig, da de har gjort det umulig for meg å motta SMS fra flere tjenester som jeg bruker daglig både privat og i jobbsammenheng. Dette inkluderer tjenester som Æ-appen, VY, og programmer knyttet til Banqsoft og Entrust som sender engangskoder på SMS for innlogging. Jeg har klaget flere ganger i løpet av de siste to ukene, men den eneste tilbakemeldingen jeg har fått er: "Det jobbes med saken for å løse dette, foreløpig er det ingen forventet rettetid." Det virker som om dette problemet påvirker alle HappyBytes-kunder, og det har pågått en stund nå. Derfor vil jeg sterkt anbefale å vurdere andre mobiloperatører dersom du er avhengig av SMS for viktige oppgaver. Jeg har nå byttet til ICE i løpet av den første uken i denne måneden på grunn av behovet for å motta disse SMS-ene. Det er viktig å merke seg at HappyBytes har en bindingstid som strekker seg ut over hele den påbegynte måneden. Dette innebærer at du må betale for hele måneden, selv om du avslutter tjenesten midt i måneden. Dette er noe du bør være oppmerksom på hvis du vurderer å bytte.
Leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Når det gjelder SMS-problematikken du nevner så er det som vår kundeservice sier noe vi jobber med fullt fokus på. Problemer et at flere av appene du nevner har valgt utenlandske underleverandører på SMS-utsendelser som det er svært vanskelig å komme i kontakt med. Noe vi er avhengig av for å få de til å integrere med vår leverandørs plattform. Tror meg, dette er høyt prioritert å få på plass for oss. Betaling og fakturering er helt i tråd med våre vilkår og det samme som hos alle andre mobilselskap. Thomas // Happybytes
Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes
Wifi tale støttes ikke av nye simkort. Det sies at operatørene må oppdatere blabla for at det skal skje. Telenor og andre operatører støtter wifi tale så skjønner ikke dette. Og tungvindt at man ikke aht automatisk data i utlandet. Må manuelt skrive inn mms oppsett mobildata apn osv. Syns heller ikke det fungerer med å finne nettverk i utlandet automatisk så for å få signal må jeg manuelt velge en operatør. Vi har dårlig dekning hjemme så wifitale er vi avhengige av. Det er mange måneder siden det trolig skulle bli fiksa men det skjer ikke noe. Så må bytte til en annen om ikke dette bedrer seg.
Oppklare det som syntes å være et par misforståelser. Selv om vi benytter Telenor sitt nett så har vi helt egen tekniske plattform. Det gir en masse fantastiske muligheter for oss å tilby nye tjenester til kundene våre. WiFi-tale har vært ute for en periode men skal sammen med oppdateringer hos telefon-produsentene være på plass igjen i løpet av kort tid. Når det gjelder data så er det ikke noe manuelt oppsett for det. Verken i Norge eller i utlandet. Det kan være du må søke opp nettverk manuelt for å få den beste dekningen men det er noe annerledes hos oss enn andre. MMS må i en kort overgangsperiode settes opp manuelt (tar 11 sekunder) og gjøres bare en gang når nytt SIM settes opp. Beklager at du ikke har vært fornøyd med oss men alt det overnevnte er som nevnt snart på plass. Thomas // Happybytes