Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos HappyBytes i flere måneder og var opprinnelig fornøyd med tjenesten deres. De tilbød rask kundeservice på nett, og de svarte alltid veldig raskt på henvendelser. Dessverre har situasjonen endret seg nylig, da de har gjort det umulig for meg å motta SMS fra flere tjenester som jeg bruker daglig både privat og i jobbsammenheng. Dette inkluderer tjenester som Æ-appen, VY, og programmer knyttet til Banqsoft og Entrust som sender engangskoder på SMS for innlogging. Jeg har klaget flere ganger i løpet av de siste to ukene, men den eneste tilbakemeldingen jeg har fått er: "Det jobbes med saken for å løse dette, foreløpig er det ingen forventet rettetid." Det virker som om dette problemet påvirker alle HappyBytes-kunder, og det har pågått en stund nå. Derfor vil jeg sterkt anbefale å vurdere andre mobiloperatører dersom du er avhengig av SMS for viktige oppgaver. Jeg har nå byttet til ICE i løpet av den første uken i denne måneden på grunn av behovet for å motta disse SMS-ene. Det er viktig å merke seg at HappyBytes har en bindingstid som strekker seg ut over hele den påbegynte måneden. Dette innebærer at du må betale for hele måneden, selv om du avslutter tjenesten midt i måneden. Dette er noe du bør være oppmerksom på hvis du vurderer å bytte.
Leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Når det gjelder SMS-problematikken du nevner så er det som vår kundeservice sier noe vi jobber med fullt fokus på. Problemer et at flere av appene du nevner har valgt utenlandske underleverandører på SMS-utsendelser som det er svært vanskelig å komme i kontakt med. Noe vi er avhengig av for å få de til å integrere med vår leverandørs plattform. Tror meg, dette er høyt prioritert å få på plass for oss. Betaling og fakturering er helt i tråd med våre vilkår og det samme som hos alle andre mobilselskap. Thomas // Happybytes
Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes
Wifi tale støttes ikke av nye simkort. Det sies at operatørene må oppdatere blabla for at det skal skje. Telenor og andre operatører støtter wifi tale så skjønner ikke dette. Og tungvindt at man ikke aht automatisk data i utlandet. Må manuelt skrive inn mms oppsett mobildata apn osv. Syns heller ikke det fungerer med å finne nettverk i utlandet automatisk så for å få signal må jeg manuelt velge en operatør. Vi har dårlig dekning hjemme så wifitale er vi avhengige av. Det er mange måneder siden det trolig skulle bli fiksa men det skjer ikke noe. Så må bytte til en annen om ikke dette bedrer seg.
Oppklare det som syntes å være et par misforståelser. Selv om vi benytter Telenor sitt nett så har vi helt egen tekniske plattform. Det gir en masse fantastiske muligheter for oss å tilby nye tjenester til kundene våre. WiFi-tale har vært ute for en periode men skal sammen med oppdateringer hos telefon-produsentene være på plass igjen i løpet av kort tid. Når det gjelder data så er det ikke noe manuelt oppsett for det. Verken i Norge eller i utlandet. Det kan være du må søke opp nettverk manuelt for å få den beste dekningen men det er noe annerledes hos oss enn andre. MMS må i en kort overgangsperiode settes opp manuelt (tar 11 sekunder) og gjøres bare en gang når nytt SIM settes opp. Beklager at du ikke har vært fornøyd med oss men alt det overnevnte er som nevnt snart på plass. Thomas // Happybytes
Rask og smidig kundeservice. Chat fungerer utmerket med rask responstid.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Gjengen på kundeservice sender en ekstra takk 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Står de har wifi tale og dette stemmer ikke, dårligere dekning. var i kontakt med kundeservice og de svarte ikke på melding da jeg sa at vi kommer til å bytte til ny leverandør.
Det står ikke noe sted at vi har WiFi-tale. Men det er på vei på plass hos de fleste telefonprodusentene. Vi har full Telenor-dekning men de betyr selvfølgelig ikke nødvendigvis at den er bra hos deg. Vi svarer ellers på alle meldinger så har du sendt det som en epost så sjekk i spam-boksen. Thomas // Happybytes
Har seks abonnement med forskjellig behov. alt fra kun tale/sms til Fri data+. Prisene er bra, og bedre eller lik med de billigste. Bruker Telenors infrastruktur, I tillegg finnes det abonnement for de som ikke bruker data som er svært prisgunstig. Eneste minus nå er at man har gått bort fra at tvillingSIM kun koster for SIM kortet, til å ta betalt pr. mnd.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Asle. Takk også for flott omtale, det settes pris på 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Jeg er superfornøyd altså. Rask og god hjelp med å få mitt nye SIM kort til å fungere. Terningkast 6 :)
Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding Grete. Alltid hyggelig med fornøyde kunder. Takk også for topp omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes