Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er tre personer i familien som har samme mobilabonnement (1GB om dagen ) og er veldig fornøyde på to år nå. Vi har alltid betalt for det vi har bestilt/brukt og mobildekning har vært veldig bra hele tiden (Oslo-Lillestrøm-Gardemoen-området) Det siste fikk vi en hyggelig melding av selskapet ved at mobilabonnementet vårt reduseres i pris fra 298kr til 248kr. Takk happybytes!
Hei Tani, Tusen takk for hyggelig omtale, så godt å høre at dere er happy hele gjengen :) Oskar // Happybytes
Er kjempefornøyd med både kundebehandlingen og prisen på abonnementet, ingenting å klage på 10/10
Hei Endre, Takk for hyggelig omtale. Veldig godt å høre at du er happy :) Oskar // Happybytes
Lett å komme i kontakt med, og alt går skriftlig ,fri fart samt Telenornett, passer meg utmerket , da jeg ikke har fibernettet i huset .
Hei Alf, Godt å høre at du er fornøyd, takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Rimelig enkelt og veldig god kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Hei Erik, Tusen takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Etter at happybytes påla meg å skifte til nytt sim kort! Så har jeg ikke kunne motta eller sende lange mms og bilder! Dette kunne jeg før jeg byttet simkort! Har fulgt deres anvisninger på hvordan få til dette! Men ingen suksess! Har også tatt kontakt på mail! Har alldri fått noe svar! :-( Jeg byttet til et dyrere abn. men har fremdeles det samme problemet! Vurderer sterkt! Å bytte abonnemang til et annet selskap! Om ikke de tar kontakt og ordner opp! Ellers har de vært bra på alt annet!
Hei Jan, Dette må vi da finne ut av slik at du får fikset MMS på mobilen din. Dersom du har sendt mail og ikke fått svar så må du a) sjekke at du har sendt til riktig e-post adresse ([email protected]) og b) søppelpost og spam på e-posten din, det kan nemlig hende at det har lagt seg der. Alternativt kan du chatte med oss via nettsiden vår, da får du rask og god hjelp :) Oskar // Happybytes
Hadde problemer med å få mobildata til å fungere på ny mobil. Prøvde manuelt oppsett iht guide og automatisk oppsett. Ingenting fungerte. Etter en kjapp support chat ble det ordnet. Fantastisk service :-)
Hei Audun, Så godt å høre at problemene løste seg og at du fikk den hjelpen du behøvde. Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Ingen problemer med dekning og hastighet, samt happy pris for stor datamengde!
Hei Thomas, Sånt blir vi happy av å høre - takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes