Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God servise, de hjelper så fort de kan . veldig førnøyd :)
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Samira. Teamet takker så mye for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes 10GB. Dekningen er ikke som den var da jeg hadde telenor. Hastigheten er elendig, får såvidt lastet noenting. Det er helt tydelig at hastighetene strupes. Bytter tilbake til en av de to store ved første anledning.
Vi tar både ris og ros vi, men dette stemmer jo ikke Rebekka. Vi struper absolutt ingen ting og dekningen er 100% basert på Telenor-dekning. Hadde du tatt kontakt med kundeservice kunne de fortalt deg det. Thomas // Happybytes
Siden happybytes har fått god score valgt vi å bytte til denne samt lave kostnader ved utenlands turer. Har vært i usa i noen dager nå og telefonen kobler seg hele tiden ut. Dette skjer på to telefoner og vi må minst en gang om dagen sikre at nettverket blir koblet manuelt opp mot t-mobile, At&t funker ikke. (Begge to skal funke) Ikke velg denne levrandøren om du skal til utlandet. Min erfaring er usa.
Veldig mange har valgt oss nettopp på grunn av våre billige priser i USA så dette hørtes merkelig ut Steinar. Ta kontakt på kundeservice, så skal de hjelpe deg med å feilsøke dette. Våre abonnement og SIM-kort skal fungere fint både i USA og resten av verden i land der vi har "roamingavtaler". Thomas // Happybytes
Enkelt å bli kunde, bra app for å holde oversikt over forbruk. Bra pris!!! Bra dekning :-)
Da leverer vi på "både billig og bra", akkurat som vi skal. Takk for at du har valgt oss Bjørn Terje og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Lettvint å finne fram på siden og kontakt vi epost, og veldig rask respons og oppfølging
Herlig tilbakemelding å få Øystein. Takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Det er aldri ok for meg å være kunde i et selskap som ikke har telefonsupport. Når jeg ønsker hjelp er det ønskelig å kunne få den med en gang. Ikke via e-post som besvares flere dager senere.
Har du sendt oss en epost og ikke har fått svar samme dag bør du sjekke "spam/søppelfilter" i eposten din. Vi svarer veldig kjapt både på epost og med en gang på chat. Vi forsøker ellers å være veldig tydlige på at vi har valgt å ikke ha kundeservice på telefon hos oss. Er det du ønsker så er det nok andre selskaper som passer bedre. Thomas // Happybytes
Kundeservice. Rask og omstendighets-ivaretagende respons. Hjemmeside. Oversiktlig, informativt og enkelt både hva gjelder status for faktiske abonnement, samt rundt bestillinger/endringer og opprettelse/aktivering
Takk for gode tilbakemeldinger og flott omtale Per. Thomas // Happybytes