Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rart at nettleseren min chrome på mobilen har allereie brukt 7,59gGB fra 1.-7 juli.. fekk data varsel den 7,juli om at mitt abbonnement fro juli er brukt opp snart.. dette.. har hatt happybytes sida oktober 2022..men alderi skjed før at eg har brukt 5 gb bare igår den 7.7.. på mobildata.. Bruker å lese aviser der, særleg finans avisen.. Ser på forbruket mitt der.. Hvergangh eg lese nyhet der.. Belaste det med 48mb, det har det fjort mange ganger i går.. uten noe form for nedlastinger, videoer osv.. kun lesing. Og virker som når eg fra oktober begynte med happybytes,.. Fekk eg sms hvergang eg hadde brukt 2GB.. Det som regel 1 uke da, men no når eg stilte opp varselet til 8GB for å se kor langt ut i juli eg var komen når eg kom opp i 8gb forbruk.. Men det også gjekk bare 1 uke.. merkelig greier dette her. Sikkert noko feil med her med forbrukstellern... veit ikke ka eg skal gjere, rart chrom nettleseren brukte over 5 gb på en dag.. Har vert på same sidene som dei siste mnd.. all nedlastinger og oppdateringer med mobilen skje påp wifi heime.. ikke ved mobildatabruk iallefall
Kan forsikre deg om at all databruk er riktig målt. Ta kontakt med kundeservice så kan de hjelpe deg med å finne ut av dette. Thomas // Happybytes
Da Happybytes opprettet egen plattform så mistet jeg 5g på min Moto 51g. Så lenge Happybytes brukte Telenors plattform virket alt fint. Jeg kan heller ikke få Samtale Venter til å virke. Jeg er bra fornøyd med Happybytes Fri Data abonnement. Bruker det til å se på tv på hytta.
Godt å høre at du er fornøyd med Fri Data abonnementet vårt. Det er dessverre mobilprodusenten du har valgt som må legge til rette for at vi skal kunne støtte telefonmodellen din. Vi har full 5G støtte med Telenor dekning fortsatt. Thomas // Happybytes
Blir nødt til å bytte da de ikke har wifi telefoni. Dette skjedde etter at de nylig byttet til egne simkort. Spurte kundeservice og det skulle trolig være klart i løpet av høsten
Leit å høre at du forlater oss men som kundeservice har opplyst er dette på plass rett over sommeren. Håper å se deg igjen da. Thomas // Happybytes
Beklager jeg brukte ikke happybytes abonnement. Derfor jeg vil ikke avtalt. Kan dere avsluttet utgifter sende til meg. Mvh redae.
Litt usikker på hva saken gjelder men ta kontakt med vår kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Fruen har hatt mobilabonnement hos Happybytes en stund og vært veldig fornøyd, jeg ble flyttet over til Fjordkraft da GE mobil solgte seg ut. Ingenting fungerte hos Fjordkraft og etter utallige forsøk på og få hjelp og i det hele tatt få tak i kundeservice så ga jeg opp... Tok kontakt med Happybytes som ordnet alt for meg, fikk nytt simkort i posten etter noen få dager. Tok kontakt med dem når simkortet var komt og dem ordnet så sim kortet ble aktivert dagen etterpå. Alt har fungert smertefritt siden og ingenting og klage på :) Fått svar fra kundeservice ganske raskt, alltid hyggelig og behjelpelig og svarer / ordner det jeg lurer på ganske raskt. Veldig fornøyd :)
Takk for at du valgte oss Per K. Herlig å høre at du er happy med oss. Vi skal ta godt vare på deg og fruen. Takk for svært hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Helt super operatør med god pris og full Telenor dekning og fri fart.
Både billig og bra. Akkurat slik det skal være. Takk for topp tilbakemelding og omtale Bjørnar. Thomas // Happybytes
Ingen hjelp å få med avanserte innstillinger ved pålagt simkort bytte på min Huawei telefon, etter flere henvendelser til kundeservice. Bytter selskap
Beklagelig at du sitter igjen med den oppfattelsen Aud. Vi forsøker alltid å hjelpe så godt vi kan selv om vi ikke alltid kan løse alt. Thomas // Happybytes