Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beklager jeg brukte ikke happybytes abonnement. Derfor jeg vil ikke avtalt. Kan dere avsluttet utgifter sende til meg. Mvh redae.
Litt usikker på hva saken gjelder men ta kontakt med vår kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Fruen har hatt mobilabonnement hos Happybytes en stund og vært veldig fornøyd, jeg ble flyttet over til Fjordkraft da GE mobil solgte seg ut. Ingenting fungerte hos Fjordkraft og etter utallige forsøk på og få hjelp og i det hele tatt få tak i kundeservice så ga jeg opp... Tok kontakt med Happybytes som ordnet alt for meg, fikk nytt simkort i posten etter noen få dager. Tok kontakt med dem når simkortet var komt og dem ordnet så sim kortet ble aktivert dagen etterpå. Alt har fungert smertefritt siden og ingenting og klage på :) Fått svar fra kundeservice ganske raskt, alltid hyggelig og behjelpelig og svarer / ordner det jeg lurer på ganske raskt. Veldig fornøyd :)
Takk for at du valgte oss Per K. Herlig å høre at du er happy med oss. Vi skal ta godt vare på deg og fruen. Takk for svært hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Helt super operatør med god pris og full Telenor dekning og fri fart.
Både billig og bra. Akkurat slik det skal være. Takk for topp tilbakemelding og omtale Bjørnar. Thomas // Happybytes
Ingen hjelp å få med avanserte innstillinger ved pålagt simkort bytte på min Huawei telefon, etter flere henvendelser til kundeservice. Bytter selskap
Beklagelig at du sitter igjen med den oppfattelsen Aud. Vi forsøker alltid å hjelpe så godt vi kan selv om vi ikke alltid kan løse alt. Thomas // Happybytes
Jeg var meget fornøyd med Happybytes frem til de innførte ny tjenesteplatfom og det kom nytt sim-kort i posten. Etter dette har jeg opplevd mye ustabilitet på telefondekningen. Et annet stort minus er at wifi-tale forsvant etter det nye sim-kortet kom. Jeg er avhengig av wifi-tale da jeg jobber i Nordsjøen og må nå gå 14-dager uten fungerende telefon. Happybytes behandlet dette som en fillesak og ser ikke viktigheten i at en ny tjenesteplatform bør være like god eller bedre ved innføring. Jeg velger nå å skifte leverandør.
Har hatt flere samtaler med kundeservice dems og må si at de vet nøyaktig hvordan kan de hjelpe folk med problemer
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jonas. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Fikk rask og god hjelp via chatten. Enkelt å bytte abonnement
Så bra Ole. Vi har forsøkt å gjøre det så enkelt som mulig å bli Happybytes-kunde. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes