Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.
Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes
Har vært fornøyd med 10GB uten datarollover men å bare legge på 50kr uten forvarsel er ikke bra da andre tilbydere har rollover og da kan jeg klare meg med mindre data men med rollover.
Er vel ikke helt enig i at en måneds varsel er uten forvarsel. Heller ikke enig i at vi priser oss ut. Vi er fortsatt blant de aller rimligste på markedet. Uansett synd at du forlater oss. Håper å se deg igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Dårlig dekning. Store problemer med å være på nett samtidig som snakker i telefon. Og en må betale for hele mnd. Så ikke si opp abonnement før siste dag i mnd.
Vdr dekning og det andre nevnte problemet, ta kontakt med vår kundeservice så kan de hjelpe deg. Sistenevnte er likt som hos alle andre mobilselskaper og iht våre vilkår. Thomas // Happybytes
Veldig behjelpelige og svarer raskt på det du måtte lure på
Flott at du er happy med kundeservicen vår Pernille. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Har nytt godt av et abonnement til kr 20 pr. mnd i lang tid, og forstår at tekniske endringer krever sitt. Det er likevel at bra tilbud vi får videre, når abonnementstypen sammenlignes med tilsvarende andre steder, så jeg har ingen planer om å flytte. Alt fungerer knirkefritt, og kundeservice har jeg enda ikke hatt bruk for.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Atle. Glad for å høre at du forsetter som en happy Happybytes-kunde 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Innringere får ikke kontakt. Vi får sms at noen prøver å ta kontakt. Prisen øker med 25%.
Sistenevnte får ikke kundeservice gjort så mye med, men det andre hjelper de deg med. Thomas // Happybytes
Flyttet tilbake til Happybytes for noen måneder siden. Ikke like bra som de var før. Har vært to ganger i Tyskland. Telefonen koblet seg til nettverksoperatør men fikk ikke tilgang til nettet, muligens problemer men tilgangspunkt (APN). Meldte fra til support begge gangen, andre gangen skulle de ta det opp med systemleverandør. Det var to uker siden, har ikke hørt noe mer. En i reisefølget hadde iPhone og Happybytes som fungerte bra. Er forøvrig vanskelig få fikset dette raskt når Happybytes ikke har telefonsupport og når problemet er manglende mobildata så må man først finne et sted med WiFi også får man håpe de svarer superraskt på epost eller at chatboten ikke bare er en bot. Ser på kundeomtaler for PlussMobil (med tittel "Ikke støtte for VoWIFI/VoLTE") at noen telefoner , bl.a. Pixel som jeg har, kan ha kompatibilitetsproblemer. Hva med Happybytes? Hva betyr egentlig full Telenordekning? Virker ikke som om Happybytes (og forsåvidt PlussMobil) bruker de tekniske løsningene til Telenor. Happybytes har ikke support for eSIM og det tar 10-15 sekunder fra jeg slår et nummer til det faktisk begynner å ringe. Positivt at utenlandsprisene fortsatt er lave men det er snart det eneste fortrinnet som er igjen.
Ikke hyggelig at du har hatt disse problemene. Pixel er dessverre en telefon som gir oss litt hodebry, men vi pusher på produsent for å løse det. Systemene til Telenor er det bare Telenor selv som bruker, men vi benytte deres nettverk i Norge. Savner du en tilbakemelding på noe så ta en chat med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes