Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempegod hjelp å få når simkortet plustelig sluttet å funke på ferie!
Hei Siri, Så godt på høre at du fikk den hjelpe du trengte, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Veldig raskt, effektivt og vennlig. Problemet ble løst
Hei Valeria, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Opplever ganske dårlig dekning på steder der jeg forventer at ting er på stell (f.eks. Bergen sentrum). Kort oppsummert: Det koster mer enn det smaker.
Hei Torkel, Leit å høre at du synes vi har dårlig dekning, vi har jo Telenor dekning, og har ikke hørt før at det skal være dårlig i Bergen Sentrum. Anbefaler deg å kontakte vår kundeservice slik at dere kan feilsøke evt. telefonen din eller om det kan ha vært noe utfall akkurat der du befant deg eller lignende. Oskar // Happybytes
De har konkurransedyktige priser på abonnementene deres. God funksjon for autopåfyll og kjøp av ekstra data dersom det trengs, til en rimelig pris. God kundeservice. Kan anbefales!
Hei Jonas, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Gode priser, fungerte ypperlig, responsiv og god kundeservice.
Hei Kristian, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Måtte sjøl aktivere esim på telefonen overgangsdagen, kunne ikkje gjera det på førehand og fekk ikkje hjelp av Happybytes. Aktivering kosta eigentleg mest kr. 100,- som eg ikkje såg blei opplyst om i tilbudet. Og det blei fakturert fleire gonger, kanskje fordi underteikna prøvde å aktivera esim fleire gonger då underteikna ikkje mottok kvittering på at det faktisk var aktivert. Fekk korrigert fakturaen etter klage. Fekk tilbud på sms om at eg kunne få kjøpa ekstra datamengde for kr. 19,- per GB, men det viste seg at det ikkje gjekk an allikevel med abonnementet mitt.
Hei Eiliv, eSIM er noe som må aktiveres lokalt på telefonen man benytter, det er ikke noe vår kundeservice kan gjøre for deg, dessverre. Aktivering av nytt SIM-kort, både fysisk og digitalt koster per nå 89 kr. Det fremgår veldig tydelig på både nettside og Min Side. Godt å høre at du fikk korrigert faktura for for mange forsøk, da høres det ut som at vi har gjort det vi kunne fra vår side her for at du skal være happy. Angående Autopåfyll til 19 kr så foreslår jeg at du kontakter kundeservice igjen for hjelp til å aktivere det for deg. Oskar // Happybytes
Eksepsjonell, rask og imøtekommende kundeservice!!
Hei Alfred, Tusen takk for ros og hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes