Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fresh start, men kundeservice er upåklagelig! Hjelp til å ordne det som trengtes ila minutter!
Hei Kim, Tusen takk for fantastisk omtale, så godt å høre at du har kommet happy i gang med abonnement hos oss :) Oskar // Happybytes
Superfornøyd med HappyBytes. Brukt de siden 2021. Aldri hatt problemer, og super kundeservice!
Hei Emma, Så godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss - og det helt siden 2021 :) Takk for omtalen. Oskar // Happybytes
Vi er tre personer i familien som har samme mobilabonnement (1GB om dagen ) og er veldig fornøyde på to år nå. Vi har alltid betalt for det vi har bestilt/brukt og mobildekning har vært veldig bra hele tiden (Oslo-Lillestrøm-Gardemoen-området) Det siste fikk vi en hyggelig melding av selskapet ved at mobilabonnementet vårt reduseres i pris fra 298kr til 248kr. Takk happybytes!
Hei Tani, Tusen takk for hyggelig omtale, så godt å høre at dere er happy hele gjengen :) Oskar // Happybytes
Er kjempefornøyd med både kundebehandlingen og prisen på abonnementet, ingenting å klage på 10/10
Hei Endre, Takk for hyggelig omtale. Veldig godt å høre at du er happy :) Oskar // Happybytes
Lett å komme i kontakt med, og alt går skriftlig ,fri fart samt Telenornett, passer meg utmerket , da jeg ikke har fibernettet i huset .
Hei Alf, Godt å høre at du er fornøyd, takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Rimelig enkelt og veldig god kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Hei Erik, Tusen takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Etter at happybytes påla meg å skifte til nytt sim kort! Så har jeg ikke kunne motta eller sende lange mms og bilder! Dette kunne jeg før jeg byttet simkort! Har fulgt deres anvisninger på hvordan få til dette! Men ingen suksess! Har også tatt kontakt på mail! Har alldri fått noe svar! :-( Jeg byttet til et dyrere abn. men har fremdeles det samme problemet! Vurderer sterkt! Å bytte abonnemang til et annet selskap! Om ikke de tar kontakt og ordner opp! Ellers har de vært bra på alt annet!
Hei Jan, Dette må vi da finne ut av slik at du får fikset MMS på mobilen din. Dersom du har sendt mail og ikke fått svar så må du a) sjekke at du har sendt til riktig e-post adresse ([email protected]) og b) søppelpost og spam på e-posten din, det kan nemlig hende at det har lagt seg der. Alternativt kan du chatte med oss via nettsiden vår, da får du rask og god hjelp :) Oskar // Happybytes