Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Happybytes har gode priser, men det hjelper lite når man ikke har dekning til å bruke dataen. Jeg bor sentralt i Bergen, i et område hvor jeg med Ice/Telia ikke har hatt problemer med dekning og hele tiden hatt 4G. Med Happybytes/Telenor har jeg opplevd snegletreg 4G hjemme (<10 Mbps), 3G i butikker og Edge i vaskerommet i bygget jeg bor i. Edge blir kanskje litt misvisende, da jeg ikke kunne laste noe som helst. I samme vaskerom har jeg flere ganger strømmet serier over 4G med Ice/Telia. Dette er selvfølgelig mer en klage på Telenor enn Happybytes, men det er uansett for dårlig sentralt i en by i 2021. Kundeservice var hyggelig, men kunne ikke gjøre mye annet enn å be meg gå nærmere et vindu eller prøve ute. Det har jeg ikke måtte gjøre med Ice/Telia. Hvor dårlig dekningen var fant jeg ut ganske kjapt etter å ha fått aktivert abonnementet, som dessverre aktiveres samme dag angreretten går ut. Ellers hadde jeg bentytet meg av den tvert, og jeg venter nå flytting tilbake til annen operatør. Happybytes er nok en bra operatør om du bor i et område med god Telenor-dekning, men for min del ble det på grensen til ubrukelig. Dette trodde jeg ikke lenger var en problemstilling når man bytter operatør.
Som leietager i Telenor sitt nett har vi den samme dekningen som Telenor, på godt og vondt. Beklagelig at du dårlig dekning der du bor, men det bygges hele tiden og med utrulling av 5G vil det forhåpentlig bli bedre også hos deg. Thomas // Happybytes
Vi har ikke wifi hjemme. Da ble det dyrt. Med mye data, eller én GB om dagen, ser alt mye lysere ut. Forøvrig ingenting å utsette på Happybytes.
Takk for hyggelig tilbakemelding 🙌🏻 Thomas // Happybytes