Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Happybytes har gode priser, men det hjelper lite når man ikke har dekning til å bruke dataen. Jeg bor sentralt i Bergen, i et område hvor jeg med Ice/Telia ikke har hatt problemer med dekning og hele tiden hatt 4G. Med Happybytes/Telenor har jeg opplevd snegletreg 4G hjemme (<10 Mbps), 3G i butikker og Edge i vaskerommet i bygget jeg bor i. Edge blir kanskje litt misvisende, da jeg ikke kunne laste noe som helst. I samme vaskerom har jeg flere ganger strømmet serier over 4G med Ice/Telia. Dette er selvfølgelig mer en klage på Telenor enn Happybytes, men det er uansett for dårlig sentralt i en by i 2021. Kundeservice var hyggelig, men kunne ikke gjøre mye annet enn å be meg gå nærmere et vindu eller prøve ute. Det har jeg ikke måtte gjøre med Ice/Telia. Hvor dårlig dekningen var fant jeg ut ganske kjapt etter å ha fått aktivert abonnementet, som dessverre aktiveres samme dag angreretten går ut. Ellers hadde jeg bentytet meg av den tvert, og jeg venter nå flytting tilbake til annen operatør. Happybytes er nok en bra operatør om du bor i et område med god Telenor-dekning, men for min del ble det på grensen til ubrukelig. Dette trodde jeg ikke lenger var en problemstilling når man bytter operatør.
Som leietager i Telenor sitt nett har vi den samme dekningen som Telenor, på godt og vondt. Beklagelig at du dårlig dekning der du bor, men det bygges hele tiden og med utrulling av 5G vil det forhåpentlig bli bedre også hos deg. Thomas // Happybytes
Vi har ikke wifi hjemme. Da ble det dyrt. Med mye data, eller én GB om dagen, ser alt mye lysere ut. Forøvrig ingenting å utsette på Happybytes.
Takk for hyggelig tilbakemelding 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Enkelt å endre abonnement, super pris, god kundeservice. Fornøyd og happy😃
Takk for fin tilbakemelding 🤗 Thomas // Happybytes
Kan ikkje brukast i viltkamera. Burde vore kommunisert på heimesiden deira.
Hei Det fremkommer veldig tydelig av våre vilkår. Thomas // Happybytes
- Bra pris på 1GB dagen - Kundeservice svarer raskt på epost - Skulle ønske det er mulig å bytte til et annet abo. eller si opp uten å måtte kontakte kundeservice
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding. Bytte av abo kommer på "Min Side" om ikke lenge så da blir det enda smidigere 👍🏻 Thomas // Happybytes