Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte et abonnement med 1 ny GB vær dag fra happybytes. No har jeg ikke fått 4g i det hele tatt de siste 5 dagene. Og det går heler ikke an og ringe til kundeservice. Det er nå av det værste jeg har vært borti. Jeg trur det er en grunn til at det bare koster 300kr for 30gb tilsammen i måneden. Det er bare så dårlig
Hei, Som det fremgår av våre nettsider er vår kundeservice basert på chat og epost. Vi får svært mange gode tilbakemeldinger på vår kundeservice. Problemet du beskriver er ukjent for oss og vi kan heller ikke finne noen sak på det hos oss. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av problemet. Mvh Thomas // Happybytes
Jeg kommer til å anbefale Happy Bytes til venner. Det er sant og vist
Vi er eit raskt voksande selskap på 25 personar som har brukt HappyBytes fra starten. Dei har ein veldig oversiktleg prismodell utan pakker, enkelt system for administrasjon og ikkje minst ein svært kjapp og hjelpsom kundeservice. Vil anbefale dei til alle andre bedrifter. PS! Når dei åpnar for å sende simkort direkte til ansatte skal dei få seks stjerner Geir M.
Takk for hyggelig omtale Geir. Godt å høre at dere er fornøyd med Happybytes Bedrift :) Oskar // Happybytes
Veldig fornøyd med våre abonnement hos Happybytes! Kundeservicen er personlig og alltid like hyggelig. De virker som de går all in hver gang:) Stå på - og fortsett det gode arbeidet!
Takk for hyggelig omtale Kari. Varme ord fra deg her, vi skal stå på videre og gjøre kundene våre fornøyde :) Oskar // Happybytes
Bra opplegg, fin kundeservice. Appen er ikke den beste.
Får svar på spørsmål umiddelbart. Veldig ryddig og profesjonelt!
Har enda ikke opplevd steder der det ikke har vært dekning for å ringe samtaler ☺