Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk mer data på ice abonnement men data hastigheten var veldig dårlig. Har er høyere hastigheten.
Hos oss vil du alltid få raskeste tilgjengelig hastighet i nettet. Både på 4G og 5G. Takk for omtale. Thomas // Happybytes
Ble overfakturert i sommer, tok kontakt med kundeservice uten å få noe god hjelp. Dårlig service!
Sånn skal det ikke være. Vi klarer ikke helt å plassere saken din så ta gjerne kontakt med oss så skal vi finne ut av det. Thomas // Happybytes
Har hatt happybyte lenge nå. Gode priser, ryddig og presis fakturering. Og en kundeservice som er rask, hyggelig og utfyllende. Har ikke hatt ett eneste problem med happybytes siden oppstart og kommer ikke til å skifte leverandør sålenge de holder denne standarden. Anbefales!
For en herlig tilbakemelding å få TK 🙏🏻. Vi lover å stå på for å levere like bra hver dag vi 👍🏻 Tusen takk for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med både kundeservicen, dekning og pris.
Både billig og bra altså. Akkurat slik det skal være hos oss 👍🏻 Tusen takk for flott omtale Lisbeth. Thomas // Happybytes
Det er problematisk og registrere seg på nettverk, eller man får ikke registrert seg i det heletatt i utlandet (Testet i Sveits, Liechtenstein og Italia). Jeg vet forøvrig meget godt hvordan man skifter nettverk manuelt på mobiltelefonen, noe som blir påpekt som den eneste løsningen, av både kundeservice og daglig leder. Av både ks og dl, får man til svar «du er problemet» pakket inn i en fin boks, noe som viser at happy garanti gjelder kun så lenge bedriften er happy med å ikke refundere ufornøyde kunder. Hvis man skal teste abonomentet og er på farten, ha en telefon i backup.
Vi har etter best evne forsøkt å forklare deg at vi ikke kan finne noen logisk årsak til at du har opplevd det du beskriver. Vi har mange tusen kunder på ferie i utlandet i løpet av sommeren som ikke har hatt noen problemer med dette. Når det gjelder vår Happy-garanti så er det et vilkår at man har har vært kunde i minimum 3 mndr. Uansett beklager jeg at vi ikke kunne få til et happy kundeforhold med deg. Thomas // Happybytes
God kundeservice, rimelig og greit abonnement hos Happybytes.
Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Bjørn G. Thomas // Happybytes
Sendte mail til kundeservice og regnet med at dette ville ta lang tid, så sendte melding i chat rett etterpå. Da kunne den hyggelige, i dette tilfelle, mannen i chaten fortelle at han allerede hadde svart på min mail. Aldri opplevd maken til rask og GOD service.
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår 👍🏻 Velkommen til oss i Happybytes Kristina og tusen takk for flott omtale. Thomas // Happybytes